fødte på termin 5/5 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei, jeg skal igjen prøve meg på nattavvenning. Hun er 12 mnd og spiser ca 80 ml melk om natten. Mannen min er nå borte også tenkte jeg at jeg skulle prøve meg alene. Han er veldig flink til å si "kan vi ikke bare gi henne litt mat" og når hun har gråtet i 2 timer er jeg veldig flink til å si ja. Har noen tips? Hun spiser og med brød og middag, ikke mye men helt greit. Hun er stor og god og har ikke behov for mat om natten. Takker for tilbakemeldinger av alle slag,
kisselin Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Begynn med å gi hun vann istedenfor melk om natten. Ifølge teorien vil hun etterhvert slutte be om det. Pass på at hun spiser godt gjennom hele dagen og helst grovt brød før hun legger seg da dette metter lengst.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #3 Skrevet 9. mai 2009 Hepp! Vi var hos noen slektninger da vår lille var 6 mnd og de fikk helt sjokk da de hørte at han fikk mat om natten. "Han er aaaaalt for stor for å spise om natta nå!!" sa de. Så vi spurte hs og hun var enig og sa at han skulle få vann istedet for melk og etterhvert ville magen hans skjønne at den ikke trengte mat. Han ble skikkelig sint de første par-tre nettenemen så gikk det greit. Problemet var bare at han nå våknet hver natt fordi han skulle ha vann, dette varte flere mnd og da kunne han jo liksom like godt fått melk... Så vi spurte hs igjen og hun sa at vi skulle kutte ut alt. Så neste natt fikk han bare litt vann når han hadde skreket seg sliten sånn som hs sa han skulle, og fra og med neste natt sov han hele natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå