M&K+Påsan <3 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tenkte jeg skulle rydde litt på dataen, men har jo masse bilder av guttungen på hyttetur, påskaften, jula, sirkus og bare genrelt, hvordan sorterer dere bildene deres?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg sorter bilder etter hvilken måned og år de er tatt.
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Lager først en mappe for hvert år, inni dem lager jeg mapper for hver mnd og inni der igjen lager jeg ny mappe når jeg overfører bildene (blir gjerne 2-4 mapper i hver mnd. Tar masse bilder ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Sortere bilder?? hva er det for noe...hehe... nei,her blir de bare lagt inn,og havner automatisk på dato de blir lagt inn, men jeg skulle også ha rydde litt,så absolutt, men ikke i dag...hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå