lilletulle Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har ei tulle på 8 uker som bruker pampers newbaby. Har prøvd både libero og landlord sine, mn de virker så stive å klumpete. Har noen erfaring med first price sine bleier? er de mest lik pampers eller libero?
mamma_Christine Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Vi har alltid brukt libero fordi ho tålte ikke pampers. Nå er vi på 4'er å bruker libero på nattan men first price sine på dagen. Fornøyd med first prise sine. Har ikke prøvd noe mindre enn 4'eren men er hvertfall fornøyd :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Vi bruker libero, og er strålende fornøyd med dem! Har også hørt fra andre at first price bleiene er helt OK=)
Babyønske �� Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Har for det meste brukt Pampers. Har brukt Libero innimellom, men syns også de er så stive, så prøver å unngå de. Bruker nå str 3 på min gutt, og veksler mellom Pampers Baby dry og Active fit. Syns de virker litt bedre enn vanlig Pampers,altså holder litt bedre på "innholdet". Andre merker har jeg ikke prøvd, så har ikke erfaring der.
shari_z Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg brukte Pampers NewBaby inntil hun var stor nok til å begynne med str 3. Jeg var *veldig* fornøyd med Pampers, men Huggies, som jeg nå bruker, er billigere, så derfor byttet jeg. Valget falt på Pampers i første omgang fordi det var det som ble brukt på sykehuset, ellers hadde jeg tenkt å bruke Libero, som jeg gjorde med førsteman for mange år siden. Var veldig fornøyd med Libero den gangen. Jeg liker Pampers litt bedre enn både Huggies og Libero fordi de er litt tynnere, ikke så mye "bulk". Men alle har gjort jobben som de skal, så kan ikke klage over det. :-) Vet ikke om First Price eller Landlord er billigere enn Huggies, men hvis de er det, så kunne jeg tenkt å prøve dem ut. Bare at de har så svære pakker, og hvis jeg ikke liker dem, hva gjør jeg med resten???
CMH Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 I det siste Libero, synes de er ok. Men liker pampers sine bleier bedre, de er liksom lettere å ta på og samt tynnere og ikke like klumpete Landlord sine bleier synes jeg har så dårlig borrelås på..
En liten familie på tre:-) Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Vi har brukt libero til nå (snuppa er 3 mnd), rett og slett fordi det var billigere enn pampers. Men nå som vi skal opp en str til 3´ern så tror jeg vi kommer til å bytte til pampers. Da er plutselig prisen den samme... Prøvde de gjennom rimi pakken eller noe og syntes egentlig de var best. Hvor kjøper dere bleier?? Noen steder de er billigere enn andre? Herre gud, nå høres jeg sikkert ut som den gjerrig knarken.... men det blir jo mye penger med alle disse bleiene da.....
tomat15 Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Nå er lille frøken her stor nok til str 4 og da skal vi ha first price. Har brukt libero til nå og er super fornøyd med de, men first price er så mye billigere. Synes first price sine ligner på libero sine. Brukte bare first price til forrige når han ble stor nok. De er helt fantastiske og prisen er jo en helt annen også. Nesten så jeg gledet meg til frøkna ble stor nok;-)
Lemonia Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Her bruker vi bare Pampers. Synes Libero er så stive og klumpete, mens Pampers er mer nett og sitter bedre på ham og virker mykere og mer behagelig. Har ikke prøvd First Price, men tenker at man får det man betaler for, så jeg regner med de er ganske stive.
Lene72 Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Her får vi alltid lekkasje med libero. Så vi bruker pampers.
blockarella Skrevet 9. mai 2009 #11 Skrevet 9. mai 2009 jeg var ikke fornøyd med hverken Pampers eller Libero, syntes poden var klam og fuktig, pluss at bleien luktet vondt om morgenen. Nå bruker jeg stort sett bare First Price, synes de er helt genialt og under halvparten av prisen! :-) Lillegutt er hverken klam eller fuktig, og lukter helt greit om morgenen... Vel verdt å prøve! :-) Fåes kjøpt på Kiwi ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå