Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg har søkt om besøkshjem til babyen min som er 8 måneder gammel? Jeg er alene, uten nettverk og har en kronisk sykdom. Jeg tenker at avlastning et par ganger i måneden vil gjøre godt for oss begge, men er det egentlig så lurt gjort av meg?

Det stikker i meg, men jeg tror det er en god ide. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Fint at du ser at du trenger hjelp og ber om det. Håper inderlig at dere finner en løsning som fungerer bra for både deg og barnet.

Lykke til!

Du er en god mor som ser at du trenger litt hjelp.

Skrevet

Ja, Herregud, så dårlig mor du er som må kontakte barnevernet for å ta deg av ungen din :-p

Neida, fra spør til alvor. Det skulle fantes mange flere som deg meg guts til å innse at nok er nok og be om den hjelpen som trengs. Når man ikke er Supergirl med blafrende rosa kappe, så syns jeg det blir for dumt å late som. Alle foreldre trenger avlastning en gang i blant, og må man, så må man.

Og barnet ditt har ikke vondt av det, tvertimot. Det får en mamma som er mer gøyal og har mer overskudd.

Skrevet

Nei, synes ikke det:) Er bedre at du tar evt problemer i forkant av at de kan komme!!!

Du har innsikt og vil barnet ditt vel.

Skrevet

Hvorfor er det sånn at bare man ber om litt hjelp er man en dårlig mor??? Skjønner ikke helt denne jente-tenkingen her jeg altså. Man får dårlig samvittighet for alt, og har dårlig selvtillitt.

Som du skriver er du helt alene med en kronisk sykdom, og kunne tenkt deg litt avlastning. Hvorfor i al verden skulle det gjøre deg til en dårlig mor?

Jeg kan gi deg mange eksempler på dårlige mødre, og at du trenger avlastning er IKKE en av dem!

Nei, søk i vei! Og lykke til.

Skrevet

Tusen takk for fine svar! Jeg trodde dere ville steine meg. Det hjalp på usikkerheten jeg fikk kastet over meg, jeg var ikke langt unna å ringe dem for å si at jeg har ombestemt meg.

Nå gjelder det å finne en familie som er god nok til min lille skatt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...