skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Var å kjøpte vannmelom i går, sitter nå og gumler for harde livet. Nammenamm. Men kjenner jeg blir kvalm av mengdene hehe
Apples Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Selv har jeg mistet fulstendig oversikt over hvor mange vannmeloner jeg har fortært de siste 2 månedene ... Men jeg tror ikke jeg overdriver når jeg sier at det går med ca 2-3 vannmeloner per uke ! Jeg er så godtesyk på kvelden - men prøver å holde meg unna sjokolade og annet GODT. Har funnet ut at vannmelon er en glimrende erstatning - og hiver gjerne ned en halv vannmelon om kvelden etter at barna har lagt seg ) Det morsomme er at jeg ser ut som jeg har slukt en HEL vannmelon ... er rundt 35 uker på vei nå. 5 uker igjen - - - 10 vannmeloner igjen å spise *ha ha*
*toppris* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 ja snt det er herlig, hehe.... er så glad for at det erkommet i butikkene nå *sukk* skikkelig nammenam:)
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Haha ja greit å spise noe som det faktisk der ut som man har spist. Magen ser jo akkurat ut som en vannmelon jo Var egentlig lurt å erstatte melon med snoperier, skal prøve det jeg også. Er bare 24 uker på vei da så da har jeg noen uker i sommer på å ta innpå Ellers er jo toppris en vinner da *kremt*
erteposen + 4 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Det er godt, men den må være rett fra kjøleskapet. Det er så mye sukker i den at tvillingene i magen går helt bananas, og det kan bli litt vel voldsomt. Honninmelon er ikke så ille, men den røde....AUUUU!!!
ifie Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Åh... jeg har også begynt å gumle vannmelon Men den MÅ være kjøleskapkald! Gutten vår på to elsker også vannmelon, så det blir sjelden mye igjen til pappan i huset...
Gjest Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 jeg vet!!! nammnammnammnamm. spiser og fjerter for harde livet. får ikke nok! det er det eneste jeg virkelig har lyst på pga kvalmen. men den må ikke være melete, men crispy og kald.... mmmmmm.... går og henter litt til nå jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå