Gå til innhold

en glad historie :) litt langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle BIM ere, ønsker bare å gi utttrykk for den gleden jeg nå føler. Jeg er nå 15 uker på vei med nr 2. Etter ett vanskelig svangerskap med hun første, får jeg nå ekstra oppfølging og undersøkelser. Jeg har siden før påske ikke hatt noen graviditetsfølelse, vært litt demprimert, hatt blødninger og mye kynnere. Er på vei til å utvikle ett risikosvangerskap igjen.Ting har ikke blitt bedre med at legen ikke fant hjertelyden på tre kontroller. Ble kjempenervøs og trodde at dette her ikke hadde gått bra. Men ble sent rett på Ul og der fikk jeg se lille knøttet i full turn oppvisning, for en lettelse.Jeg skal i hverfall slutte å bekymre meg unødig, og tenke POSITIVE tanker om at dette kommer til å gå helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint da!! Mange unødvendige bekymringer vi skal gå med, men er vel en del av det å gå gravid også. Godt at du klarer å tenke positivt, det pleier å ha god effekt på både mor og barn:)

Skrevet

Hei hei!

Jeg har det litt sånn som deg. Forrige svangerskap var preget med mye bekymring, usikkerhet og inn og ut på sykehus. Men til syvende og sist gikk alt bra, barnet var litt lite og noe slapt men ting gikk seg til og nå er han stor og fin:)

Så blir jeg gravid igjen, legene mener at det ikke er noe problem denne gangen da alt "bare" var tilfeldig sist. Men hva skjer?? Joda, akkurat det samme. Ble først skikkelig lei meg og bare tenkte at jeg orker ikke en gang til. Men etterhvert som ukene har gått så er jeg mer positiv. Det gikk jo bra sist så det SKAL gå bra denne gangen også. Så nå gleder jeg meg bare til å bli mamma igjen;)

Men det er vondt å gå med bekymring for barnet i magen. Lite forståelse fra folk rundt da ingen jeg kjenner har hatt noen som komplikasjoner i sv.skapene sine.

Det er viktig at du tillater deg å være redd, trist og lei når det står på som verst. Bare disse følelsene ikke tar overhånd slik at du ikke klarer å glede deg. Snakk med jordmor om hvordan du har det. Ønsker deg masse lykke til. Håper du får den hjelp og oppfølging som du trenger og har krav på!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...