Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er min siste dag i 1.tri. Er så glad.. Og letta fordi jeg har sagt det til sjefen nå. Det gikk mye betre enn forventet.. Han trodde sikkert det var noe negativt vi skulle snakke om. Han ble glad på mine vegne. håper jeg. Virket slik. :) Han er ikke alltid god å ha med å gjøre skjønner dere..

Så nå skal lillejenta få vite det i helga. Hun forstår sikkert ikke så mye. Hun er 2 år. Men i barnehagen er det mange mammaer som er gravid, og ungene går med bamser under magen og slikt. he he. Men likevel greit at vi forteller det, og ikke noe andre.

Det blir vel skikkelig offentligjort neste uke.. Det går vel bra, har ikke hatt noen blødninger, eller vondt i magen, så det er vel ganske sannsynlig at dette går bra.

Velkommen etter, jenter!! Venter på der på 2.tri. :-) Ja, dagene går utrolig sent i 1.tri, men de har ikke stoppet opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper på mer energi i 2.tri, så jeg får bevegd meg litt. Har mer energi nå, men håper på mer..

Skrevet

Vondt i magen har jeg fra titt og ofte, men det er vel naturlig?

Skrevet

ja, vondter er vanlig, strekk og knip, men ikke skikkelig vondter samtidig med blødning.. Jeg har også litt strekk og stikk, men ikke så mye.

Skrevet

hvor langt er du på vei da MamaLady?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...