Gå til innhold

Termin i dag - og I'm feeling blue


Skalhanummer2

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært aktiv her inne i det hele tatt denne graviditeten, jeg venter nummer 2 i disse dager. Har termin i dag, og kjente at jeg stod opp med litt dårlig humør i dag. Grunnen er at jeg på den ene siden gruer meg helt forferderlig til fødsel. Den siste tiden har jeg fått flachbacks fra min første fødsel (som egentlig var helt overkommelig), men denne gangen er jeg bortimot livredd. På den andre siden ble jeg ved forrige gangs fødsel stimulert med stripping etter 15 dager på overtid. Den strippingen er det verste jeg har vært med på, og jeg har bestemt meg for at denne gangen skal jeg be om å få slippe det. Følte meg som at jeg hadde blitt voldtatt av en hel gjeng ekle mannfolk etter strippingen forrige gang. Men så ønsker jeg jo heller ikke å gå så langt over denne gangen. Det har jo vært så mye fokus på risikoen ved overtid i media den siste tiden. Var på kontroll hos legen min i går, og hun sa at det dessverre ikke var noe å gjøre, for sykehuset jeg skal på (a-hus) setter ikke igang noenting før det er gått to uker over tiden.

Dritt og møkk.

På den ene siden tør jeg altså ikke å føde, men på den andre siden tør jeg ikke å vente. Men det er vel ikke så mye å gjøre med hverken det ene eller andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff har hørt at sripping er motbydelig...men det er ikke sikkert at det er like ille hver gang? Får håpe du slipper.

Jeg føler meg også blå, men det er fordi jeg er så drittlei. Hadde menstermin for2 dager siden og går bare og venter. Strekkmerkene kommer nå også og det gjør vondt....

Lykke til og tvitvi for at vi føder snart,uten stripping og tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...jeg vet om flere som har fått satt igang ting med akupunktur.Skal visst være superfint.Vet om ei som var å tok noe som heter akupunktur 2000 på fredag,på mandag var hun igang på sykehuset.Før akupunkturen hadde legen sagt at,her skjer ikke noe på leenge leenge,han fikk litt hakeslepp på mandagen kan man si.

Jeg vet iallfall hva jeg skal gjøre om jeg blir gående over...hihi.Lykke til forresten,håper det går over med dårlig feeling..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...