skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Skjønner ingenting. Hva har skjedd med Jim/Sam? Ramla helt av lasset jeg. Håper noen kan oppdatere meg.
cakes Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 jaaa... elsker den serien!! hehe:) det som har skjedd er at jim døde, han ble skutt. også klarte han ikke "gå inn i lyset" da, han ville ikke forlate melinda. så da hoppet han i kroppen til en annen som døde i en trafikkulykke.. altså Sam. bare det at Sam husker ingenting, hverken som Sam eller som Jim... forvirrende greier, og litt over middels overnaturlig, men klarer ikke slutte å følge med for det:)
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Åhhh, men det er jo bare trist. Jim kan jo ikke gå inn i lyset og forsvinne han er jo hele serien for meg jo. For en fantastisk herlig mann Tragisk faktisk!
cakes Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 veit.. sukk.. han er jo bare en uendelighet av forståelse og tålmodighet. men jeg krysser fingrene for at han blir jim igjen, og husker melinda..
Sivalur Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hva?????? Når begynte de nye episodene, dette har jeg ikke fått med meg! Må kanskje laste ned nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå