Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Det gjør de her. Vil ha disse små ballene som det er en figur inni og en liten pose med noen sukker. Så bytter de på skolen med de de får to av. Og leker med dem hele dagene. Hadde likt bedre at Pokemon ble solgt uten snop i..
blond Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Nei, guttene mine liker bedre å bygge lego, glad er jeg for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå