Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Det ble oppdaget MA hos meg i uke 14, og jeg var da på sykehuset og fikk utskrapning. Dette skjedde på natta, og jeg fikk aldri snakke med noen lege om hvordan jeg skulle forholde meg til dette i ettertid. Bare en sykepleier som nevnte at jeg ikke skulle ha sex og bade på en stund. Sikkert mange her som har vært gjennom en utskrapning, hva slags råd fikk dere angående sex? Hvor lenge skulle dere vente? Det er nå 2,5 uke siden min utskrapning, jeg har nesten ikke blødd noe. Det har bare kommet litt rosabrun utflod, men nå er det egentlig som normalt. Lurer også på hvordan det er å bli gravid igjen, hvor lenge bør man vente osv? Pleier syklusen å bli regelmessig med en gang osv....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Aller først: jeg føler med deg. Jeg fikk beskjed om å vente minst 2-3 uker med sex. Det er pga infeksjonsfaren. Gynekologen sa vi kunne prøve igjen med en gang. Det hadde mye å si for min psyke. Tok det veldig tungt. 7 mnd senere var jeg på vei med ny baby og ble mamma 9 mnd senere
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg fikk forøvrig mensen igjen etter 5 uker.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Hvis jeg ringer fastlegen min tar det ofte veldig lang tid å få time, tenkte å derfor å spørre her inne om noen visste. Til anonym 14:27, takk for medfølelsen Det har vært noen tunge dager, men det går bedre nå altså. Har heldigvis en sønn på 20 mnd som lyser opp hverdagen!! Vil jo gjerne bli gravid igjen så kjapt som mulig, for hvis den egentlige termindatoen kommer og jeg ikke er gravid kommer det til å bli veldig tungt tror jeg Det har gått 3 uker på tirsdag, så da kan vi vel kanskje ha sex i helga?! Jeg tror det er eggløsning på gang, og hvis det greit å prøve igjen med en gang er det jo dumt å kaste bort en eggløsning liksom ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå