anja,R Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 har tvillinger på 11 måneder å det kan se ut som at det er flere på gang her no da, så da blir det muligens 3 tette her da, he he eneste problemet blir å finne en anvenlig vogn da, :-)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Så spennende:-) Jeg har tre ganske tette, med ca to år mellom. Ofte setter jeg mellombror på "taket" av vognen når vi triller (er best det ikke regner...). Alt går:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå