Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har et lite mellomrom mellom fortennene, jeg hater det og kvier meg for å smile. Det er ikke veldig stort altså, men nok til at det plager meg. Er det noe tannlegen kan gjøre for at jeg skal få tennene inntil hverandre uten gap imellom?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Regulering. Ser kanskje ikke veldig smart ut, men det er nok det tryggeste.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Regulering i en alder av 30 år er ikke så kult kanskje mener å ha hørt at det finnes en blank regulering nå, som ikke synes så godt... hvor lenge må en sånn sitte på da tro?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde et ganske stort mellomrom mellom mine fortenner da jeg var yngre. Tannlegen fjernet litt tannkjøtt mellom dem og så tok det noen mnd så hadde de vokst helt sammen. Sjekk med din tannlege om du kan gjøre det samme, jeg hadde ikke regulering.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hmm, de må jo være bedre enn regulering. Men det høres veldig ekkelt ut å fjerne tannkjøtt??
The Bad Gal Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde litt mellomrom mellom fortennene da jeg var yngre, så jeg gnålte meg til å få regulering. De gled litt fra hverandre igjen etter noen år, og selv om det ikke var store mellomrommet, så irriterte det meg. Jeg fikk lagt på no plastlignende greie hos tannlegen, en slags blank hette som han satt på tennene og smelta(?) og styrte på med no UV-lys slik at det fikk rett fage. Det ble kjempebra, og det holder fortsatt idag, 13 år etter jeg fikk det gjort:-) Aner ikke va det kalles, men en tannlege vet nok hva du snakker om om du forklarer. Anbefaler det virkelig!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Du får bedøvelse og så kutter de vekk litt tannkjøtt, syr et par sting og så ferdig. Ikke noe stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå