Gå til innhold

noen fra fogner i sørum her? eller i nærheten:)


*85,gleder oss til nr.2 i aug*

Anbefalte innlegg

hei alle sammen!

 

jeg venter nr. 2 og har termin 24 august.. har en gutt født april 07 fra før..:) noen i nærheten som vil snakke litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

hei igjen!

 

sørumsand ja, har jobba der jeg:) hvordan går graviditeten din? formen bra? hadde vært ålreit å hatt et treff en dag. i Lillestrøm eller noe?

flere som vil være med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er noen fra Lillestrømområdet som har vært på treff noen ganger. Bare å henge seg med der! :) Se på BIM-treff siden, neste treff er 3. juni, og det hadde vært kjempe koselig om dere kom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei virvelvind m/bolle i ovnen!

jeg har ikke vært inne på bim på en stund, så så ikke innlegget ditt før nå..:-/

men si gjerne ifra neste treff, evt et på dagtid kanskje?..:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste treff blir hjemme hos Hanne (MylenM) torsdag 18. juni, du kan sende henne en PM og få adresse og sånt. :) Hadde vært koselig om du ble med. Ellers er det flere av oss som er sykemeldte om dagen, så skal ikke se bort ifra at man ordner et dagtreff også. du kan jo slenge ut et forslag og sette det opp som treff. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ikke så aktiv her, men bor i Ullensaker,ikke så langt fra Sørum, temmelig nyinnflyttet og kjenner egentlig ingen. Har en sønn født november 07 og venter en jente i august. vil gjerne prates eller treffes med noen i området, kanskje aller helst på dagtid for kan bli litt lange dager hjemme, formen er opp og ned og sønnen min har ikke fått barnehageplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei Mynte84!

 

hadde vært ålreit å treffes på dagtid ja.. er i ferie nå om dagen, ellers sykemeldt.. kan se litt på neste treff i Lillestrøm, eller evt sette opp et selv!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...