Gå til innhold

barn med flere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hører om en dame som har 4 barn med 3 menn og har vært alenemor mesteparten av tiden, hva tenker du om henne da?

Hvis du får høre etterpå at hun er lege og og resurssterk tenker du mer positivt på det da?

Spør fordi jeg lurer på hva folk generelt tenker om meg. Får jo ikke høre negative ting om det, men lurer på om folk tenker om meg som de aldri vil si, om dette er negativt for barna mine, at de kan være flaue. De sier ikke det når jeg spør dem ivertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterk kvinne som vil ha barn men ikke menn tenker jeg da.

Hadde du vært arbeidsledig og levd på barnebidrag hadde jeg ikke hatt så høye tanker om deg

Skrevet

da tenker jeg at du har hatt ditt å stri med,er ikke sånn en egentlig ønsker og ha det,men er det blitt sånn så er det sånn.

jeg har selv noen barn,med 3 fedre,er gift for 3.dje gang.

og det er bare meg som vet hvorfor det er blitt sånn.hva andre tror og tenker bryr jeg med ikke om,for jeg tenker på barna mine,og at de skal ha det godt,og det hadde de ikke blitt om jeg hadde vært sammen med barnefaren.

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at det var ei dame som let lot følesene løpe av gårde med seg og fikk barn for fort i forholdene.

Den tanken er ikke noe forskjell i forhold til yrket hun har.

Men når jeg hører at hun er lege så fortsetter jeg å tenke at de barna vil nok ikke lide noen nød og ha alt de trenger, men håper de også har en mamma som har tid til overs for dem.

Skrevet

Da tenker jeg at hun har vært max uheldig med mennene i sitt liv. Det ville jeg faktisk gjort om du ikke var ressurssterk også.

For jeg velger å tro at det er veldig få som roter det til på den måten helt frivillig.

Skrevet

Jeg må inrømme at det er ikke særlig positivt, de første tankene som slår meg. Kansje fordi jeg selv er skillsmissebarn og mener generelt at folk ikke er flinke nok til å jobbe med problemene i forholdet sitt. Og jeg synes det er alt for enkelt å gå fra hverandre når man har barn sammen.

Når det er sagt, vet jeg jo ingenting om deg eller årsaken til at det er som det er. Jo, jeg tenker kansje også at du har vært veldi uheldig..Om du er ressurssterk betyr mindre for min del, kjærlighet til dine barn har ingenting med stilling eller inntekt å gjøre.

Skrevet

Takk for svar. De fleste tror jeg ikke vil ha det sånn og at jeg har feilet. Men jeg ser på meg selv som heldig, jeg har fått barn, mange barn selv om jeg ikke har truffet en å dele livet med. Jeg har ikke fått i pose og sekk, men for meg er det bedre med mange barn og ingen mann en ingen mann og ingen barn. Men hadde vært fint med begge deler. Jeg gleder meg veldig over alle 4 barna. Jeg tror familie og nabolag syntes situasjonen min er lite gjennomtenkt, det har de også rett i. Men lite gjennomtenkt betyr ikke feilet og galt, mere hell at det ble slik.

De 2 siste barna er det bare 1 år mellom, de har forskjellige fedre. Det er ikke noe folk syntes noe om, hadde jeg tatt abort, hadde fasaden sett bedre ut. 3 barn med 2 går an, men 4 barn med 3 og de 2 siste veldig tett med forskjellige fedre er ikke fult så akseptabelt. Jeg er glad de 2 siste ble til med de 2 fedrene. Jeg forteller folk at de har forskjellige fedre og jeg ser jo at reaksjonen ikke er positiv, det er jo selvfølgelig ikke overaskene så tar ikke det så tungt. Nå blir det ikke flere barn, 4 er bra.

Skrevet

jeg tenker at hun kanskje har litt tilknyttningsproblemer, men det er mest fordi jeg føler at jeg selv har det og at det er lettere å dra til danmark/på byen en og involvere seg i noen

Skrevet

Enig med deg 10:39 stilling og utdanning kommer langt etter kjærlighet og evnen til å ta seg av barna. Jeg lurte på om folk tenkte anderledes hvis jeg gikk hjemme med ingen skolegang eller hadde utdanning, det ser ut til at det folk tenker mer positivt ved at jeg er lege. Jeg jobber mye, tenker ikke på det som positivt. Kanskje bedre om jeg hadde gått hjemme. Jeg har ikke hatt hell i kjærlighet, det kan komme av mange ting. At jeg velger å få barn selv om forholdene ikke vil holde kan ses på som uansvarlig. For det visste jeg egentlig. Det er jo å sette barn til verden som er dømt til å vokse opp med enten stefar eller med bare mor. Sånn ble det, allikevel føler jeg at barna har det godt.

Skrevet

Jeg har kanskje tilknyttnings problemer, jeg vet ikke. Jeg er veldig forelsket i far til nr 4, men det fungerer ikke å være sammen. Så i forelskelses rusen ble barn nr 4 til, jeg ønsket barn med han selv om jeg visste forholdet ville ryke. Barn nr 3, har en kjempefin pappa, han er en kjempefin mann. Nær familie og venner blir sinte på meg som ikke velger å leve ett liv med han. De mener i min situasjon så kan jeg ikke lenger tenke på å finne "sjelevennen" eller hva jeg skal kalle det. Jeg ser selv at dette er rotete. Vi har det godt som familie alikevel.

Skrevet

du vet sansynligvis like godt som meg at man ikke trenger et A4 liv for å ha et bra liv, og man trenger ikke kjærnefamilien for å ha en bra familie. så lenge du klarer og samarbeide med fedrene og skape en trygg oppvekst for barna dine så har det vel lite å si hva folk tenker?

Skrevet

jeg tenker at du er usikker.

ikke fordi du har 4 barn med 3 forskjellige menn men fordi du trenger å spørre om noe så tåpelig som hva folk tenker om deg og dine valg. og så i tillegg spør barna dine om slikt understreker jo dette mer.

hva andre måtte mene og tenke om meg er meg flyndrene likegyldig jeg vet hvem jeg er og tar med glede konsekvensene for mine valg her i livet. så lenge ikke noen slenger med kjeften i negativ forstand slik at det går utover dine barn så bør du kunne stole nok på deg selv til å vite at andres tanker er kun deres, og har lite med deg å gjøre i det daglige.

om folk tenker noe om deg, forandrer jo ikke det at du har dine barn. det endrer ikke deg heller. så hvorfor bruke energi på dette.

Skrevet

Hva jeg hadde tenkt? At hun måtte ha vært uheldig med valg av mannfolk. Noen er bare uheldige når det gjelder mannfolk.

Har selv 3 barn med 2 forskjellige da. Og kan tenke meg hvor komplisert det må være å forholde seg til 3 mannfolk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...