Frk Vims Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Synes faktisk det, ikke så vondt på natten heller. Kan det ha noe med at babyen har lagt seg ned i bekkenet?
Me&Mine Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har det på samme måte. Jordmor sa det var fordi hodet hadde festa seg, da ble bekkenet mer stabilt.
trolla <3 <3 Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Og hvor langt på vei er dere? Jeg har merka stor bedring i det siste, til tross for at vårvarmen gjør at jeg er mye mer ute og beveger meg. Vet ikke om det er fordi jeg nå er 100% sykemeldt og slipper å stå og gå på harde gulv hele dagen (kjenner vondt etter et par timer shopping f. eks.) Men er ute og gjør litt hagearbeid og går små turer med hundene i terrenget, og kjenner meg myye bedre enn for noen uker siden da jeg jobbet 3-4 timer hver dag. Er bare i uke 32, så er nok ingenting som har festa seg her enda.
*emeline* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har faktisk fått mer vondt nå igår og idag. Jordmor sa at hodet var festet for snart 2 uker siden. Lurer på om han har kommet opp av bekkenet igjen jeg....
Me&Mine Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er 38 uker på vei.. bekkenet ble mye bedre for ca en uke siden, så da regner jeg med at hodet festet seg i uke 37
koala Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg ble mye bedre når hodet hadde festet seg med 1.og 2.mann. Men fysioterapeuten sa at det er veldig individuelt.
Vero85 Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har absolutt ikke blitt noe bedre etter at hode festet seg=/ Heller verre... Men mye av grunnen kan jo være at jeg har problemer med kne og rygg fra før jeg ble gravid også da... Er 11 dager til termin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå