Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes faktisk det, ikke så vondt på natten heller. Kan det ha noe med at babyen har lagt seg ned i bekkenet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jordmor sa det var fordi hodet hadde festa seg, da ble bekkenet mer stabilt.

Skrevet

Og hvor langt på vei er dere?

Jeg har merka stor bedring i det siste, til tross for at vårvarmen gjør at jeg er mye mer ute og beveger meg. Vet ikke om det er fordi jeg nå er 100% sykemeldt og slipper å stå og gå på harde gulv hele dagen (kjenner vondt etter et par timer shopping f. eks.)

Men er ute og gjør litt hagearbeid og går små turer med hundene i terrenget, og kjenner meg myye bedre enn for noen uker siden da jeg jobbet 3-4 timer hver dag.

Er bare i uke 32, så er nok ingenting som har festa seg her enda.

Skrevet

Jeg har faktisk fått mer vondt nå igår og idag. Jordmor sa at hodet var festet for snart 2 uker siden. Lurer på om han har kommet opp av bekkenet igjen jeg....

Skrevet

Jeg er 38 uker på vei.. bekkenet ble mye bedre for ca en uke siden, så da regner jeg med at hodet festet seg i uke 37 :)

Skrevet

Jeg ble mye bedre når hodet hadde festet seg med 1.og 2.mann. Men fysioterapeuten sa at det er veldig individuelt.

Skrevet

Jeg har absolutt ikke blitt noe bedre etter at hode festet seg=/ Heller verre... Men mye av grunnen kan jo være at jeg har problemer med kne og rygg fra før jeg ble gravid også da... Er 11 dager til termin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...