Gå til innhold

Da har endelig lille Odin Elias kommet til verden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å bli satt i gang på modningspiller mandag, kom llle Odin Elias onsdag kveld. Fødselen ble litt hard, men fy så nydelig han er så alt var verdt det.

Ble satt i gang med modningspiller 2 ganger pr dag, men lite effektivitet. Onsdag morgen fikk jeg nok en ny pille på morgenen. Fikk lov å reise hjem på dagen for så å komme tilbake for ny modningspille klokka 4. Kom tilbake og da hadde jeg endelig fått såpass åpning at de valgte å ta vannet. Vannet ble tatt kl 16.23 og riene kom umiddelbart etter dette. Riene roet seg så ned og ble satt på drypp klokka 1800 og riene kom tilbake virkelig for fullt!

Klokka 19.00 ba jeg om epidural og den ble satt litt etter, men denne virket selvfølgelig ikke på meg. Hadde da ca 4 cm åpning og kjempe fortvilet siden dryppet gikk for fult og jeg ikke klarte å takle smertene.

Klokka 21.00 8 cm åpning og klokka 21.25 full åpning. Lille Odin kom på 2 pressrier og herregud så godt å få det overstått.

Må si jeg er kjempe stolt over meg selv da jeg fødte til syvende og sist uten smertestilende. Han veide 3260 gr og var 47 cm lang:) Takker for meg her inne og ønsker dere andre lykke til videre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med lillebror=)

Skrevet

Gratulerer med lille Odin :D

Skrevet

Gratulerer så mye!! Velkommen til verden lille Odin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...