Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hei. Har en mann som jeg kjenner fra før og har endel kontakt med nå. Vi driver å prater på msn og det er så godt, jeg får så god følelse inni meg:) Han er jo så kjekk og skikkeli bra fyr:) Men så kommer tankene da vettu... Jeg sitter med 2 små gutter og han har ingen barn fra før. Hvem vil ha en alenemor tenker jeg..... Kontakten vi har på msn er flørtete vil jeg si, men føler at jeg ikke vet hvor jeg har han. Det er oftest jeg som starter samtalen på msn, men han er med på "leken" han og;) Jeg føler at jeg ikke tør å være veldig direkte, samtidig som jeg vil være litt mer sammen med han. Hvordan er gutter?? Lurer på om han har kontakten med meg for å være snill, eller fordi han vil... Vet at det er bare han som kan svare meg på dette, men ønsker gjerne innspill på dette fra dere:) Litt oppgitt over meg selv, føler at jeg ikke har peiling lenger..... hehe:) Merker at jeg tenker mye på han, og det er godt:) Litt våryr kanskje hehe;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg tror ikke at voksne menn går rundt og tenker annerledes om alenemødre enn andre. Jeg syns heller ikke at du skal gå rundt å tenke på deg selv som mindre attraktiv fordi du har et barn, tvetimot. Hvorfor skulle han være intressert i deg ut av sympati? Er du ikke en pen, grei jente kanskje?Min mann sier at det aldri har hatt noe å si for ham at jeg hadde barn da jeg traff ham. "Jeg har jo alltid elsket deg." Og gutten min har han tatt til seg som sin egen fra dag en. Meeeen menn som er hyppen på et lettsindig forhold, kan du møte på både med og uten barn. Er han noenlunde i moralsk forfatning, så spiller han med åpne kort i så fall. Det beste ville jo vært å tatt en prat med ham om det. Finn ut hvor dere står og om det evt er noe du vil være med på.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Tusen takk for svar:) Blir litt paranoid innimellom, så godt å bli korrigert hehe;) Jeg føler meg fresh, har tatt av 10kg etter bruddet i januar. Føler meg ferdig med exmannen min også, så da ligger vel forholdene tilrette;) Så godt å kjenne litt på de gode følelsene:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ja, hvorfor ikke? ) Det blir ikke noe nytt forhold på deg om du skal sitte hjemme i sofaen, tvinne tommeltotter og vente. Og om Mr Right ikke dukker opp ved første forsøk, så må man jo ha noe å gjøre på mens ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Helt riktig:) Litt fornøyelig tidsfordriv er vel ikke noe galt hehe:) Synes livet er hærlig nå altså Tusen takk, du er god:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå