Ane Rikke ♥ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2009 dytter litt på denne jeg i håp om at det er noen snille dibb damer som har en god oppskrift å dele med meg
Hikken Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Gå på http://www.detsoteliv.no/ og søk på snickers i navnefeltet, så får du opp et par :-)
Ane Rikke ♥ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 joda,jeg klarer å søke opp kaken på nettet,men jeg tenker at det er greit å få oppskrift på en kake som noen kan anbefale,som de vet er god. you see??
Hikken Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 I see veldig godt, men det hender jo det dukker opp noen spørsmål her fra folk som aldri har hørt om google ;-) Lykke til i jakta!
frk Nilsen Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har med stort hell bakt snickerskake nr 5 på detsoteliv.no Ikke nøyaktig samme oppskrift, men de er veldig like. Du kan godt bruke litt mere peanøtter og ritzkjeks i bunnen enn hva som står i oppskrifen. Jeg pynter kremen med sjokoladesaus og peanøtter. Stor hit hver gang jeg baker denne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå