Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Uff, trodde jeg var ferdig med denne sovingen for lenge siden, men den siste uken har jeg blitt så trøtt igjen. Vil sove hele dagen! Er 24+3 idag, flere som har fått trøttheten tilbake?
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Vet du, det samme har jeg. Føler jeg kunne sovet døgnet på tamp. Er helt utslådd til enhver tid. Trodde kansje først at det var lavtrykket, men det ble liksom ikke noe bedre. Jeg var ikke sånn trøtt i begynnelsen, men nå er jeg en vandrende zombie føles det sånn Men det er så rart for jeg våkner til vanlig tid og føler meg utvilt, står opp pg spiser så blir jeg så trøtt at jeg holder på å sovne på stedet! *gjeeeeeesp*
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Har det akkurat på samme måte. Står opp kl. 6 spiser og holder på å sovne i sofaen. Om jeg legger meg igjen da kan jeg godt sove til kl. 12 igjen. Veeeeldig slitsomt.
venter nr 3 i august :) Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hei,jeg følte det forsvant trøttheten når jeg var ca 20 uker - men nå når jeg er 28 uker så har det jo nesten blitt like ille som det var...og jeg sover så dårlig om natten også..å jeg har ca 3 mnd igjen...stønn
Shiny84 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 ja, hadde et lite opphold av trøttheten men nå etter uke 24 er den tilbake, og jeg har sovnet på sofan 3 dager på rad......på dagen alså..
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 ja,den trøttheten har hentet meg også...igjen.kan ikke huske jeg har vært sånn de andre svangerskapene,utenom de første 12-15 ukene. Men denne gangen kom det igjen rundt uke 20,men det er helst på ettermiddag/kveld.hvis jeg ikke tar meg en lur sovner jeg som et slakt i sofaen 8 på kvelden.Og energi er det dårlig med,hadde så store planer om å få gjort masse nå i vår (før det blir for tungt) men orker jo ingenting. Håper det blir bedre..er i uke 28 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå