Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har hatt så merkelige resultater på testene nå, fra helt klart positivt (innen tidsfrist på 5 min) på onsdag, negativ torsdag og negativ billigstrimmel i dag. De første var QR. Er på dag 34... Men nå vil jeg bare få dette ut av hodet mitt. Er jeg ikke gravid så orker jeg ikke gå rundt å tenke på at "hva hvis jeg er det likevel"... Man kan vel ta blodprøve og finne det ut på dagen? Hvem kontakter jeg såfall for å få gjort dette? Legekontoret? Lab'en på sykeuset? Noen som vet?
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg fikk tilbud om å måle hcg-nivå via blodprøve da jeg trodde jeg var graivd. Du må til legen din og få rekvisisjon til Fürst. Lykke til
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Ringte legekontoret, og de kan bare teste vanlig urinprøve... Om jeg skulle ta blodprøve måtte jeg ha legetime, og det var tre uker til fastlegen min var ledig!!!
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Så ringte jeg gynekologen min, og jeg fikk komme på sykehuset og ta blodprøve nå. Må vente til lunsjen min da... Uff, dette ble litt spennende!! Og skummelt! Men mest av alt har jeg lyst å bare få det avkreftet eller bekreftet... Om verdien er 0 så er jeg iallefall ikke gravid...!! Er det litt verdier der, så må jeg vel inn for en ny en over helgen... Det blir godt å få det konstatert... verst å gå sånn i uvissa...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Lykke til ) Hold oss oppdatert )
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 Nå har jeg fått resultatet og nivået på hcg = 0 Nå er jeg litt lettet, og litt forundret... Legen der sa at det aldri går an å få falsk NEGATIV test, men at det går an å få falsk POSITIV: Det er motsatt av alt jeg noengang har hørt før! Jeg spurte flere ganger om det var slik han mente... Han sa at det kan være andre smågrums som gjør at man får positivt resultat på en test. Jeg skal ikke kverulere over dette, nivå 0 på blodprøven er jo bevis for at jeg iallefall IKKE er gravid. Så da håper jeg tanta kommer snart, slik jeg kan begynne på Pergotime i neste pp... Så skal jeg i butikken og kjøpe øl!! hehe, må ha litt galgenhumor oppi dette her!!
Nellybelly Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2009 Ja, ringe sykehuset, (der gynekologen min jobber) fikk rekvisisjon av dama i skranken som jeg hentet 1 time etterpå. Gikk til lab'en og tok prøven. 2 timer etterpå ringte jeg og fikk resultatet... Samme dag alt sammen...
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Jøss, det er jo kjempebra. Det fikk jeg og lyst til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå