Gå til innhold

Tips til snuhjelp i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet også veldig med å snu meg i senga på grunn av bekkeløsning og voksende mage.. Jeg prøvde å legge et 'silkelaken' under rompa og det fungerer! Legger det dobbelt (viktig at det er dobbelt) sånn at lakenbretten er ut mot en av sidene (altså ikke i ryggen eller ved knærne) og så er det bare å skli rundt natten lang! Det har spart meg for MANGE vonde snuinger og oppvåkninger i løpet av natten! ..lurer nesten på å slenge et i sofaen på kvelden også! ;) Et sånt laken koster jo 'ingenting' på Jysk eller sånn -verdt et forsøk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,kjempe flott tips!

Trenger virkelig gode råd nå om dagen,jeg har brukt den stakars mannen min,men nå får han nok sove i fred om nettene,hihi ;o)

Skrevet

Jeg dytter mitt eget tips, jeg!

..et gruelig godt tips, nemlig! :)

Skrevet

Et annet tips er å kjøpe en nattkjole i Microfiber eller silke. Mange fine kjoler med stropper på Lindex. Kan jo se litt lekker ut når man er gravid ;-)

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde et tau som var festet i taket, så kunne jeg holdt meg i det for å snu meg!!

Pleier å ta litt "fart" og trekke pusten dypt for så å velte meg rundt.. Men er avhengi av å ha en pute under magen på siden, hvis ikke strekker den seg å drar seg ned i madrassen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...