lille skatten Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg regner med at vi ser mest paa hele babyen og luerer paa om det da er vits i aa kjoepe den dyre loesningen ettersom vi ikke kommer til aa se ansiktstrekk osv. Eller gjoer man det saa tidlig?
snuffe Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Man ser ikke det helt store av ansiktstrekk, nei. Vi tok en ultralyd hos Anne Stensløkken på Balderklinikken i uke fjorten, da betalte vi bare for vanlig ultralyd, men hun slo over på 3D/4D av og til for å vise ting. Ligger et bilde på profilen min, man aner at det er en unge, liksom - men det var ikke snakk om å se ansiktstrekk (det har de visst knapt så tidlig, siden det ikke finnes underhudsfett osv).
lille skatten Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Takk for svar:) Det var det jeg trodde saa jeg bestiller nok bare vanlig UL dene gangen. Hvor mange uker er babyen paa bildene?
snuffe Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg var 14+5 da det 3D-bildet ble tatt. Alienbildet ved siden av er fra samme ultralyden. Vil tro at om du bestiller time hos en gynekolog som har 3D kan dere få ta en titt med det også, uten at det koster noe ekstra. De regner det ikke som en vanlig 3D-ultralyd når det er så tidlig, i hvert fall ikke der vi var. =)
*toppris* Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 2D... som hun over sier, er alienaktig nå og man får ikke "se" barnet på samme måte som senere i sv.skapet... jeg skal ta 3D når jeg er 27+0:)
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Er ikke litt av vitsen med å ta UL så tidlig å prøve å se etter evt sykdomstegn og skader? Isåfall er nok vanlig UL best, fordi en da kan se organene inni kroppen, hjertet og slikt (tror ikke en kan det med 3D).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå