Reveenka Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har en liten midtlivskrise gående her.... Tumler med tanker om å endre retning på det jeg driver med, kjenner at jeg er en liten smule utbrent i jobben min. Nå trenger jeg litt innspill på hva jeg kan gjøre. Skal jeg starte forretning nede i sentrum, og i så fall hva slags? Skal jeg bli forfatter? Eller kanskje sette meg på skolebenken og studere statsvitenskap? Eller...?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er skikkelig for statsvitenskap, så satser du på at statsministerjobben blir ledig etter hvert;-)) He he he, nei da. Seriøst nå,... Hva skulle det være da?? Det kan jo virke som om du liker litt action. Så å være forfatter er vel litt ensom eller?? Hmmm ser for meg deg som reporter fra Afghanistan, heller enn forfatter.... hvis du forstår, Butikk??? skal vi se, er det noe som det er mangel på i byen da? For her i byen så starter alle galleri, eller kafè. dvs at vi har overflod av nevnte plasser, mens vi mangler andre ting. Helt ærlig..... så aner jeg jo ikke, men du ville jo ha innspill;-)))
Reveenka Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Krigsreporter hadde nok ikke ungene likt, men journalist hadde vært moro. Men da må jeg vel på skolebenken, og så er jeg vel for gammel .... Vi har tre-fire forskjellige kafeer/gatekjøkken/pub'er allerede... Hva ville du satt pris på på et lite sted, da? Vi har lekebutikk, to klesbutikker, apotek , optiker, sportsbutikk, hagesenter, jernvare, dyrebutikk og to dagligvareforretninger.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 He he he, jeg er så gammel jeg vet du. Så jeg savner en musikkbutikk. Men det var en her og de ga seg fordi de ikke solgte nok cd`er. Og jeg kan jo forstå det altså... alle laster jo ned musikken sin nå. Ellers har vi en veldig fin grønnsak/frukt butikk her. Som jeg ikke kunne vært foruten. Har dere bokhandel da?
Ronja65 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Vet følelsen din. Følte noe av det samme som deg for noen år siden, begynte da og studere sexologi på deltid i Kristiansand. (Det endte med at jeg fortsatt er i min gamle jobb, men angrer allikevel ikke) Der var det mange spennende mennesker med mange forskjellige bakgrunder. Ikke minst har jeg nytte av det i den jobben min. Du har jo en flott grundutannelse.:-). Det finns mange andre spennende muligheter med din bakgrund, som du kan bygge på..tenke, tenke
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Så spennende Reven! Og du, hvorfor kalle det en midtlivskrise egentlig? Er det ikke heller nå man kan begynne å se litt mer av hvem man er og hva man kanskje ikke gidder noe mer? Tiden for forandring er spennende og litt skummel, men aller mest gøy:-) Dette blir spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå