Gå til innhold

Føler meg ikke gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+4 idag og føler meg veldig lite gravid. Jeg har bare fått veldig ømme og store pupper, men sånn ellers har jeg så å si ingen symptomer.

Blir så bekymra for at det er noe galt, men så lenge jeg ikke har smerter eller blør så er vel alt mest sannsynlig ok?

Er blitt litt paranoid av historier og sånne ting, så jeg kjenner hele tiden etter...

Og jeg har hatt en SA og en MA så jeg er redd det har noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da eg var gravid med D hadde eg ingen symptomer heller, og det gikk bra:) Deilig å slippe syntes eg;) Eg merka liksom ikke at eg var gravid (bortsett fra at eg ikke hade mensen da + testen eg tok) før eg kjente de første sparkene og magen begynte å vokse. Da var eg nesten 16 uker på vei (hadde da kjent liv i et par uker, men trodde det bare var luft hehe)

Skrevet

Takk for svar :) Godt å lese.

Det er så skummelt dette... klarer ikke å slappe av før jeg er i 12. uke...

Jeg burde jo egentlig bare være glad jeg ikke sliter med kvalme og trøtthet? Føler meg mer opplagt enn noensinne! Hehe.

Gleder meg til første kontroll og UL, og håper alt er bra slik at jeg kan slappe av fremover og nyte tiden heller... :)

Skrevet

Hei! Jeg er i dag 7+4 og føler meg heller ikke gravid, men 2 positive tester + en test hos lege, burde være bekreftelse nok...

Jeg kjenner at jeg er litt bekymret jeg også, men prøver å tenke at dersom jeg, som du sier, ikke har smerter eller blør, så er vel alt sannsynligvis i orden. Bør jo bare være veldig glad for at jeg ikker kvalm og uvel, eneste symptomer er at mensen ikke kommer, at jeg er litt mere trøtt enn vanlig og at puppene har vokst litt, ellers merker jeg ingenting :0)

Håper alt går bra og gleder meg veldig til uke 12, da kan jeg puste litt mere ut.

Lykke til til dere!

Skrevet

Har det ganske likt vi to da, Vil-bli-mamma :)

Lykke til til deg og :)

Skrevet

Det har vi da :0)

Jeg er nå 8+1 og har faktisk bestilt legetime til i morgen, kanskje legen kan høre hjertelyden der inne og gi meg en bekreftelse, for tilstanden min er den samme fremdeles.

Hvordan går det med deg da? Men tjoho for at vi slipper å være kvalme.

Skrevet

Jeg er 4+6 i dag.

Det har ikke gått opp for meg at jeg er gravid. Jeg har kjent litt mensmurring/smerte, hadde en dag hvor det var kraftigere smerter. Men jeg har ikke begynt å blø.

Ellers har jeg merker at jeg er trøttere, mer tørst, kvalm, opp på toalettet om natten, småstikking i brystene, generelt uvel/uggen.

Det varierer veldig fra dag til dag.

Jeg har opplevd SA tidligere.

Blir spennende tid dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...