Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tidligere vært gravid 2 ganger... for nesten to år siden, men mista i løpet av kort tid. For 4 dager siden fant jeg ut at jeg igjen var gravid, med lite håp, men litt glad allikevel. dagen etter begynner jeg å blø, ikke mye, men likt slik det begynte å blø de forrige gangene. da tenker jeg seff mitt og sendte mld til mannen og sa det har nok gått galt denne gangen også. jeg gidder ikke ta kontakt med legen, for vet jo hvordan det ender allikevel, og bare venter på å begynne å blø mer.. men jeg gjør aldri det, blir etterhvert bare brunt og mindre og mindre og i dag er det ingen farge på papiret i det hele tatt!!

hva skjer liksom? kan det være at jeg får beholde litt til allikevel? så utrolig mange tanker som ruller rundt i hodet på en og samme tid. jeg er i dag 7 uker akkurat... begynner å se litt framover... har fryktelig lyst til å ta kontakt med legen for å få tidlig ul, men tør ikke... sist jeg fikk det fant de ingenting og jeg hadde sa igjen! nei dette er virkelig en følelsesmessig opp og nedtur dette med å være gravid.

nå skal det sies at jeg de forrige gangene kun var litt øm i puppene, men denne gangen så er jeg konstant trøtt, må sove litt en ekstra gang om dagen... i tillegg er jeg til tider skikkelig kvalm hvis jeg får i meg noe varm mat... jeg merker jeg begynner å håpe mer og mer...

noen andre som har opplevd noe slik? (sorry litt langt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe slikt. Har bare en klem å gi

Skrevet

Synes du bør ringe lege på mandag og be om å bli sendt til sykehuset for en UL jeg. Jeg blør nå, har holdt på i snart 2 uker. Vi så et bankende hjerte for et par dager siden på UL. Var ¨på samme måten i forrige sv.skap også. Dersom det er liv bør du sykemeldes så lenge du blør.

Skrevet

Jeg har heller aldri opplevd liknende, men vil gi deg en klem :)

Syns du skal kvinne deg opp til å be om en ul, for jeg tror og håper du får positive nyheter der!

Lykke til! Klem

Skrevet

jeg tror nok jeg skal gjøre det ja... i dag er alt på bånn igjen desverre, hehe... jeg er ikke øm i puppene lenger, så nå bare venter jeg på friskt blod:p nå er det mest bare lysebrunt blanda i utflod(sorry detaljer)... blir gal av å ikke vite... skal be om å få tatt blodprøve for å måle hcg tror jeg så jeg ihvertfall kan få konstantert at jeg har vært gravid, så jeg får utredning for dette... for jeg tror noe må være galt med meg når jeg ikke klarer å holde på et befrukta egg... mannen har en datter på 11 fr før så er nok ikke han:p

jeg trenger ikke sykemeldes... jeg driver med skolearbeid hjemme for tiden, så er egentlig lite i aktivitet foran eksamen neste uke.. så jeg stresser ihvertfall ikke fram og tilbake over alt slik som de første gangen jeg mista, hehe...

Skrevet

heldigvis ikke opplevd selv men foler med deg. Hvis du tror du mister/har mistet, sa kan det hende at det blir igjen noen rester, og da bor du sjekkes av lege, ellers kan du fa en sabla infeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...