Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede hatt litt nedtelling, men nå starter det for alvor. 26+0 idag, 2 uker igjen her inne før 3. trimester. Ikke mange arbeidsdagene igjen heller før ferie og permisjon, juhuu!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her:):) deilig...tia går plutselig litt fort....

Skrevet

Har også 100 dager igjen i dag!! Jeg syns det har gått utrolig fort fram til nå =) GLEDER meg til AUGUST<3

Skrevet

100 dager her og! :) Blir godt å komme under 100 =p

Skrevet

Ja tiden til nå har flydd, og nå fremover tror jeg det går enda fortere!

 

Da er vi flere - spennende å se hvem som føder først da!! Gikk over forrige gang, hva med dere? Tar utgangspunkt i at jeg går over denne gangen også, ellers blir de siste dagene veldig lange er jeg redd. :)

Skrevet

jeg gikk to dager over med første...så d blir spennende,håper jeg slipper d..:) ja begynner og kjøp litt ting nå,har jo en del av storesøster,men litt kjekt med noe nytt..men føler at tiden går fort..:) tiden går sikkert fortere nå enn de første hundre dagene...;)

Skrevet

Oi, så gøy at vi er så mange med 100 dager igjen i dag! Det har nemlig jeg også!

Syns tiden sneglet seg avgårde i starten av svangerskapet, men nå går det nesten litt for fort. :-)

Fikk den første nesten 3 uker for tidlig, men regner med å gå litt lengre denne gang.

 

Lykke til!!!!

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...