Sivalur Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har allerede hatt litt nedtelling, men nå starter det for alvor. 26+0 idag, 2 uker igjen her inne før 3. trimester. Ikke mange arbeidsdagene igjen heller før ferie og permisjon, juhuu!!
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 samme her:) deilig...tia går plutselig litt fort....
*2små*gull* Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Har også 100 dager igjen i dag!! Jeg syns det har gått utrolig fort fram til nå =) GLEDER meg til AUGUST<3
~ spiren ~ Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 100 dager her og! Blir godt å komme under 100 =p
Sivalur Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Ja tiden til nå har flydd, og nå fremover tror jeg det går enda fortere! Da er vi flere - spennende å se hvem som føder først da!! Gikk over forrige gang, hva med dere? Tar utgangspunkt i at jeg går over denne gangen også, ellers blir de siste dagene veldig lange er jeg redd.
FødeklarTaus <3 lilletulle <3 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 jeg gikk to dager over med første...så d blir spennende,håper jeg slipper d.. ja begynner og kjøp litt ting nå,har jo en del av storesøster,men litt kjekt med noe nytt..men føler at tiden går fort.. tiden går sikkert fortere nå enn de første hundre dagene...
longyear Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Oi, så gøy at vi er så mange med 100 dager igjen i dag! Det har nemlig jeg også! Syns tiden sneglet seg avgårde i starten av svangerskapet, men nå går det nesten litt for fort. :-) Fikk den første nesten 3 uker for tidlig, men regner med å gå litt lengre denne gang. Lykke til!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå