Gå til innhold

Endelig er han tidlig ute med noe ihvertfall..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillepoden på 6 mnd har begynt å få sin første tann, kjenner og ser den nederst i gommen. Og endelig skjer det noe med lillepoden min også, alle andre barn kan rulle rundt, spiser uten problem, tar flaske alt er liksom så flott. Sitter av seg selv og alt det der, der er ikke min lille pode, MEN han har begynt å få en tann. Jeg er såååååååå stolt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Han er sikkert supersøt :-)

Skrevet

He he, nå svarte jeg nettopp på ditt innlegg og du på mitt, artig :) Lillepoden er veldig søt, selvsagt i mammas øyne :)

Skrevet

Gutten din er nok helt perfekt:) Kos deg med at han ikke raser ut i verden enda, det kommer tidsnok!

Skrevet

syns det er betryggende å høre at ikke alle kryper og ruller nesten før de er født :)

gøy med tann da hehe. åssen er han i formen? nå må du løpe og kjøpe tannbørste og tannkrem hehehehe..

Skrevet

Det er veldig gøy med tann, jeg har faktisk tannbørste og tannkrem. Tannkremen fikk jeg i en eller annen gratis pakke og tannbørsten fikk jeg anbefalt på Foreldre og Barn messen i fjor og begynne med før de får tenner for de kan klø i tennene med den :) Han har våknet litt oftere de siste 2 nettene, men ikke noe mer merkbart en det så jeg håper han slipper å slite så veldig med tennene. Hvor gammel er barnet ditt 1smule?

Skrevet

å? hmm.. kanskje jeg skal pusse hele munnen hennes da :)

trollet mitt er 4 mnd og en uke nå :) jeg tenkte at: oi oi oi. dette er jo peace off cake med tenner.. men så snakket jeg med ei som mente at de to som kommer først er INGENTING forhold til de andre hehehe..

såå.. woohoo.. da har vi virkelig noe å se frem til :P tar det egentlig som det kommer.. prøver å ikke tenke på det..

men helt ærlig så gruer jeg meg til hver gang jeg skal amme.. hun røsker jo tak og river skikkelig.. rart jeg ikke har begynt å blø :S

sååå.. det ser ut til at det blir litt NAN kanskje :P hehe.. pupp, NAN og grøt må vel være kjekt :)

gir du noe grøt du?

Skrevet

lillemor ligger på sofaen og har endelig sovna.. derfor blir det litt mye dib i dag hehe..

Skrevet

He he, ja puss i vei, neida bare la hun tygge på tannbørsten så er det sikkert helt greit :)

Har "trollet" ditt fått tenner? Jeg har hørt at mange skriker sånn til første gang barnet biter eller et par ganger så tør ikke barnet gjøre det igjen. Så jeg satser på det, naboen fortalte også om første gang hennes datter bet og hun trodde nippelen falt av, AU AU AU!!! Uff jeg må innrømme jeg gruer meg litt til han tar tak, de er vonde nok som de er!!!

Han her vil jo ikke ta flaske så jeg må bare bite tennene sammen, he he :)

Jeg har gitt grøt fra han var 4 mnd for å få han til å sove lenger om natten, men det hjalp ingenting.

Dib er veldig kjekt å bedrive tiden med når man har mye fritid, alltid noe man lurer på!!!

Skrevet

ja, hun fikk 2 på ei gang for et par uker siden.. hun bryr seg katten om hvor mye jeg skriker hun hehe..

han vil ikke ta flaske nei.. off.. får håpe at han er mer barmhjertig enn mi lille hehe..

den grøten ja.. jøøøss som den hjalp på nattesøvnen her au :P

hun har sovet hele natten i ca 3 uker nå. men da hun fikk grøt så skulle hun plutselig ha mat i 3 tia på natta hehe..

har jo så lite melk igjen at jeg må gi grøt.. virker som om hun liker det veldig godt..

åssen er han til å gripe etter ting.. mi syns veldig mye er ganske uinteressant.. hun må liksom ligge å finne ut av det selv. ser bare en helt anna vei om f.eks HS eller fysio (på helsestasjonen) prøver å sjekke motorikken hennes hehe.. så de var jo litt bekymret da :D hahahaha.. de har så hastverk med alt syns jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...