Gå til innhold

Dere som har blitt strippet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjedde det noe etterpå?

Hvor lenge etter selve seansen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippet 18 dager før termin og da hadde jeg 3 cm åpning :)

2 dager senere kom gutten..

har du blitt strippet?

Skrevet

Ble strippet 9 dager på overtid, hadde 2-3 cm åpning da.

Senere på dagen begynte jeg å merke litt tak i mage og rygg og ca 15 timer etter strippingen var babyen ute. ;)

Skrevet

Fikk kynnere etter stripping (ble strippet 2 ganger da jeg ventet M) men ikke noen skikkelige rier. Var ikke så moden på forhånd da - er visst mest effektfullt om man er mer moden :o) Kynnerne begynte vel ganske med en gang, men utviklet seg som sagt ikke til noe. Med nr 2 mener jeg å huske at hun strippet meg da hun sjekket åpning da jeg hadde falsk alarm og troppet opp på sykehuset. Det var en onsdag og jeg fødte en mandag så ikke noen sammenheng der heller, haha :o)

Skrevet

Hos meg gikk vannet 6 uker før termin, men fikk ikkke veer. Ble forsøkt satt i gang 5 dager på rad- livmorhalsen var først avflatet etter 3 dager med modningsgele og da prøvde de å strippe meg. Det gjorde syyykt vondt- og hjalp ingenting... Jeg slo etter legen som gjorde det. Jeg måtte for øvrig settes på drypp i 2 dager til, men fikk nesten ikke åpning så det ble ks.. Masse smerte til ingen nytte for min del!!

Skrevet

Jeg ble strippet 3 dager på overtid-hadde da 2 cm åpning. Jenta kom 3 dager etter :)

Skrevet

Ble strippet 3 ganger med første mann uten at det skjedde noe somhelst, ble satt i gang på overtid. da ble det sagt at det skulle skje noe innen 12-24 timer.

Skrevet

Ble strippet på en mandag kveld, riene startet på tirsdag kveld, Knerten er født natt til onsdag.

Skrevet

Jeg ble strippet en uke etter termin, hadde da 0,5 i åpning eller no.

Det var på onsdag, begynte da å blø og få litt kynnere. Skulle bli satt igang på fredag hvis barnet ikke kom naturlig innen da. Hadde milde rier på torsdag kveld og fredag morgen, var da modnet til 3 cm, og da tok de vannet. Så gikk resten av seg selv.

Har altså veldig god erfaring med å bli strippet, selv om det sannsynligvis ville skjedd av seg selv innen noen dager uansett. Men jeg er ikke for å gå veldig langt over tida, medisinsk sett.

Skrevet

Skal til jordmor nå om 45 min. Sist sa hun at hun skulle strippe hvis fødselen ikke var over til nå. Jeg har og sterke motforestillinger mot å gå særlig legre over tiden nå.

Skrevet

Ble strippet 2 ganger med 5 dagers mellomrom. Skjedde lite du.. Kun litt mer murring og ømhet i underlivet og litt blodig slim

Skrevet

Jeg ble strippet på en mandag og dagen etterpå kom hun :-)

Skrevet

Ja, slimproppen gikk (var kvelden før termin dette) og på kvelden dagen etter termin begynte riene skikkelig etter å ha murret de siste dagene. Gutten ble født 04.42 dagen etter den kvelden, altså 2 dager over termin.

Skrevet

Var hos legen kl 13 og ble strippet(8 dager på overtid), kjente noe rart i 15.30 tiden, værre utover kvelden, og vi reiste på sykehuset kl 01, gutten ble født kl 05, så det hjalp jo!!

Skrevet

Skjedde ikke noe som helst, selv om legen nærmest garanterte at jeg ville gå i fødsel etterpå. Ble satt igang 4 dager etter. Strippinga var så vond at jeg stod i bue på benken, godt gjort til å være veldig høygravid syns jeg. ;o) Hadde aldri gjort det igjen....

Skrevet

Ble strippet 11 dager over termin med første. Var på sykehuset og fikk akupunktur og ble strippet i 18.00 tiden. Neste morgen våknet jeg med litt vondt og noen timer senere var jenta ute.

Var ikke vondt i det hele tatt å bli strippet. Jeg anbefaler det hvis jm vil gjøre det.

Skrevet

jeg var halveis moden og 1 1/2 cm åpning ble strippet 3 uker før termin (svangerskapsforgiftning) . ett par timer etterpå begynte jeg virkelig å kjenne rier og ca 5 timer etterpå ble snuppa født :)

Skrevet

Jeg ble strippet 2 dager før termin, og 2 dager etter. Ingenting skjedde og fødselen ble satt i gang 2 uker over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...