Gå til innhold

god morgen, *chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag skal jeg på sykehuset, og er ganske spent på hva de sier...kanskje jeg får en dato for ks;-) eller kanskje det ikke blir ks...blir nok det, selv om jeg hadde foretrukket vaginal!

tuva skal på den årlige bondegårdturen i bhg, så vi er tidlig oppe idag;-)

kan tro hun gleder seg;-)

skal skrive referat etterpå, jeg..timen er kl 11;-))

ha en super fredag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Så spennende! Du må ha masse lykke til!

Vi er også tidlig oppe idag, Bendik sovnet klokka 18 igår kveld stakkars på gulvet på rommet sitt, uten mat, bad og tannpuss. Sånn går det vel når de slutter å sove på dagen? Så vi må ta alt nå istedet før bhg.

Hører snart ifra deg da! Veldig spent!!

Skrevet

da er jeg tilbake;-)

ble egentlig litt skuffa, for jeg regnet jo med å få ul idag, men den gang ei;-(

hadde samtale med en fødselslege som var hyggelig nok, men veldig kort egentlig..

vel, uansett...hun sa at hun ikke kunne tvinge meg til verken det ene eller andre når det gjaldt fødselen, men at hun som ansvarlig anbefalte planlagt ks.men jeg skulle få en time i uke 37 med ul, så kunne jeg ombestemme meg dersom babyen er veldig liten..men med vaginal fødsel må jeg tøyes og holde igjen for ikke å revne, så jeg tror nok jeg går for ks!

med tuva var jeg på et annet sykehus, og fikk jevnlige kontroller med ul, og spurte om jeg skulle det denne gangen også...:" jordmor/lege ser jo hvis det er veldig lave symfyse/fundus- mål, og kan henvise til ul hvis de er bekymret..slike luksus-kontroller tar bare opp alles tid..."

skulle få time til ks i posten, og det blir vel 7-10 dager før termin har jeg hørt...

Skrevet

Så kjedelig da:( Du som var sikker på å få en ekstra kikk på prinsen idag.

Skjønner godt du velger KS, når alternativet er såpass komplisert. Så må det jo være greit å vite dagen prinsen kommer:-)

Jeg husker den siste tida var veldig spennende, men også ganske kjedelig når man ikke hadde peilig hvilken dag Bendik kom. og spesielt når jordmaor sa han gjerne kunne komme 14 dager før. Fødte 11 dager over tida:-) Denne gangen tenker jeg ca 1 uke over tida, uansett hva jordmor og lege sier:)

Du må ha en kjempefin helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...