Gå til innhold

Sovner dere lett om kvelden/natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får selv ikke sove:( pga finner ikke en behagelig liggestilling, når jeg først finner en så går det en liten stund og jeg får smerter ved bekenet som stråler nedover i benet:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,jeg sovner nesten før hodet når puta:)kan sove 10 timer i strekk uten å ha oppe et øye ;)

Skrevet

Jeg har også problemer med å finne en god liggestilling pga bekken og rygg. Føler meg like sliten når jeg våkner om morgenen som når jeg la meg, kan våkne flere ganger om natta.

Skrevet

sover nesten ikke.. er like sliten og trøtt når jeg står opp som jeg la meg.. snur meg hele natta og finner ikke en god stilling er vandt og ligge på magen men det går ikke lenger uke 26 nå..

har også sterke smerter i kroppen ikke noe godt og sove..

Skrevet

Sover som en stein, mannen min sier jeg er helt i koma, hehe.

Er i uke 27 og kan fortsatt sove på ryggen som jeg pleier, og har ikke vondt noe sted.

Knøttet er også så snill at h*n sover når jeg sover :-)

Skrevet

Jeg sovner kjempelett. Legger oftest kl. 20-21, og sover til 7-8 om morgenen. Jeg bruker å legge ei lita pute mellom knærne, så ligger jeg på siden. Snur meg rundt mange ganger i løpet av natta, men sover alikevel godt.

Skrevet

Nope, har egentlig alltid hatt problemer med det. JEg er et b-menneske, men siden jeg innimellom må stå opp tidlig, (og generelt vil ha en normal døgnrytme) får jeg ikke sove når jeg legger meg. Hvis jeg legger meg i 2-3 tida om natta kan jeg muligens sovne med en gang. Dessuten våkner jeg lett hvis samboer vrir seg i senga, eller dulter borti meg. Jeg sover best alene egentlig ;) synd, men sant :P

Skrevet

Ennå jeg bare er rundt 12 uker har det skjedd et eller annet med nattesøvnen. Tenkte mange stygge tanker inatt da jeg var oppe på toalettet for n-te gang. Virker som kroppen min er innstilt på å få med seg alle lyder osv. akurat som jeg våker over noen. Har fått et merkelig forhold til min katt. Som jeg hører all the time.

Skrevet

Høres ut som det er flere som sliter med søvnen ja, jeg er også blant dere. Sovner verken med en gang jeg legger meg og våkner mange ganger i løpet av natten. Er 27 uker og bedre har det ikke akkurat blitt! Puh slitsomt dette, men får tenke jeg må bare venne meg til det, nurket kommer jo også til å holde meg våken når den kommer ut :o)

Gjest eelis+spire
Skrevet

Jeg sliter med å sovne, men sover hele natta. Jeg ligger som regel og vrir meg i timesvis før jeg får til å sovne, fordi jeg har så vondt i bekkenet. Det eneste som er godt for bekkenet, syns jeg, er å ligge på magen, eller på kne (faktisk), men det kjennes ut som at jeg ligger på en sjampoflaske med den magen. Ingen ting er behagelig lenger :-(

Skrevet

Jeg har alltid hatt problemer med å sove, men nå er jeg så sliten at jeg som oftest sovner på et blunk - veldig deilig faktisk. Noen ganger våkner jeg på natta og får ikke sove igjen og det er et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...