Gå til innhold

Er det noe i det at..

Anbefalte innlegg

Skrevet

man har det ulikt i svangerskapene etter hva kjønn det er? Noen sier du er mer dårlig med jenter pga mulig mer hormoner, men andre sier motsatt. Noen m noen meninger om det ? Jeg har

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det stemmer ikke på meg ihvertfall. Jeg hadde to veldig ulike svangerskap, men fikk to gutter.

Skrevet

hi her. ble ikke ferdig m innlegget før jeg klarte å sende det :-) jeg har gått gravid m 3 gutter og en jente. Var veldig dårlig med gutt nr 1, men ikke så værst med de andre. Ikke jenta heller. Nå er jeg gravid igjen og er DRITT dårlig mildt sagt. Vet ikke hva det er ennå. Kanskje det er alderen heller :-)

Skrevet

"jeg har" ----? hva da?

Jeg var i hverfall utrolig dårlig, langvarig kvalma, migrene og ellers veldig slapp, jeg fikk jente.

Kjenner mange som var i god form og som fikk gutter, men kjenner også ei som er utrolig dårlig og venter gutt, så det er nok ingen måte å finne ut kjønnet på.

De sier jo at man blir skjønn av å gå med gutt, og at jenter tar skjønnheten fra deg, stemte på meg, kvisete var jeg også, hehe

Skrevet

oi, skikkelig babymaskin du, venter nr5!!! Imponerende :)

Kan jo være at du er dårlig siden det er ditt 5.svangerskap også?

Ellers så stemmer det sikkert det de sier at ingen svangerskap er like.

Skrevet

Jeg har en av hver. Var frisk som en fisk med jenta, la på meg lite. Var litt kvalm med gutt, kåt som et uvær og la på meg litt mer.

Skrevet

hi her igjen :-)

Jeg skal ha nr 5 ja, men har bare 3 nå. Den første gutten min fødte jeg for tidlig, og han døde etter 20 min. men jeg blir jo 5 gangsfødene. Det er rart å tenke på. Har en gutt på 11, jente på 8 og gutt på 9 mnd :-) Nå har jeg en liten følelse på jente, men tiden vil vise. Mest opptatt av at alt skal gå bra, og at vi får nok en gang et friskt barn :-)

Skrevet

Huff, det var trist å lese, fødte også endel for tidlig, men det gikk bra med henne da.

Fembarnsmor blir du uansett, hvor langt på veg er du?

Skrevet

Ja det var ikke en god opplevelse, men som du sier så blir jeg mor til fem likevel:-) Jeg er 12 uker på vei nå. Håper formen kommer seg snart!!

Bra det gikk fint m jenta di. Når fødte du, hvilken uke mener jeg? Jeg fødte i uke 23, pluss to,tre dager..Det er tidlig. Han var 550 gram.

Skrevet

Fødte ei jente i uke29 jeg da, 1300g og ingen komplikasjoner.

Ja uke23 er tidlig, det kan såklart gå bra, men sjansene for at det ikke gjør det er vel desverre større.

Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan det føles å føde så tidlig som du gjorde og i tillegg miste han, selv om jeg også fødte for tidlig så kan det ikke sammenlignes.

Har du født de andre barna til termin eller?

Jeg vegrer meg nemlig for å prøve å bli gravid pga frykten for å føde prematur en gang til.

Skrevet

De andre fikk jeg til termin, 8 dager over og noen dager før på de to andre. Skjønner godt du er nervøs. Jeg ble jo gravid igjen bare etter noen mnd, og det svangerskapet var grusomt.Jeg var livredd i 9 mnd, og selv etter han var født og alt gikk fint var jeg like redd. Sov nesten ikke før en uke etter fødsel. Var jo sikker på at han også kom til å dø osv. Men det kom seg etterhvert, men har jo kjent litt redsel i hvert svangerskap etter det, men det første var værst.Du må bare prøve og tenke positivt sel om ikke det alltid er like lett :-)

Skrevet

Merket aldri noen forskjell. Har født 4 gutter og 2 jenter. Men de 2 siste svangerskapene merka jeg at brystene var ekstremt ømme i begynnelsen av svangerskapet, og det var de ikke i de 5 første svangerskapene (1 SA) . Men det var jo 2 gutter, så det skal jo ikke ha vært noen forskjell.

Skrevet

Har 6 gutter og 2 jenter, men like sv.skap med alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...