Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Det er nok maaaaaange flere enn det vi tror. Jeg tipper Solveig Kloppen er en del her, Katrine Sørland vet jeg at er her.. Flere..?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Ingen idé om hvem som er her inne av kjendiser eller bekjente av meg, og tror heller ikke jeg kommer til å finne det ut. Regner med at kjendisene er forsiktige med å legge ut for mye info slik at de kan bli gjenkjent.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Hahah, Solveig Kloppen, var det deg lenger oppe her? Eller Mette-Marit? Tipper det er Märtha som driver og spår her. Velkommen skal dere være!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Haha... Tenker du på hun som drev å spådde her i vinter?? Sikkert Mærtha, haha. hvor finner jeg sånn a med to prikker over?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 På laptopen min er den rett til høyre for å'en. Men den kommer ikke opp før du trykker på en ny tast, f.eks bokstav eller space. Sånn: ¨ eller med bokstav: äëïöü. Funker bare på de vokalene da
Northernlights Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Ja, det er det 100% sikkert. De er "bare" helt vanlige mennesker med kjendisstatus. Og informasjon om graviditet, småbarnstid osv det har de jo akkurat samme nytte av de som alle oss andre.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 De fra mess tv og andre teite program er vel ikke kjendiser!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Guri Solberg, tror jeg. Jeg er SÅ misunnelig på magen hennes, da jeg var like langt på vei som henne så jeg ut som en hval, på henne synes det nesten ikke engang.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Misunnelig på magen til Guri Solberg? Det er ikke vanlig å se ut som en hval når man er 5 mndr på vei. Hun har temin i juli, hun er ikke høygravid som div. medier prøver å påstå. Solveig Kloppen derimot er høygravid.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Trodde hun hadde i juni jeg! Men uansett så er det ikke 4 mnd til juli da teita!!!! Du er bare misunnelig du også.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Teit kan du være selv! Hvorfor skulle jeg være misunnelig? To dager før temindatoen min trodde alle at jeg var 6 mndr på vei moahahaha. Så snakk for deg selv, din hval!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #16 Skrevet 8. mai 2009 Tror ikke kjendiser har så mye tid til å være her inne, ihvertfall ikke de kjendisene som er mye i medias søkelys idag. Men noen er det sikkert...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #17 Skrevet 8. mai 2009 Elin Tvedt har vel selv sagt at hun leste alt hun kom over av fødselshistorier her inne
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Det er flere her fra tidligere unge mødre sesonger.. Malin som var med i sesong 1 er visst gravid igjen, koslig
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Hehe, siden det er Martha som driver og spår her inne tror dere det er Mette Marit som skriver et og annet innlegg på "hvem er far"? Tippper det er hun, jeg.. ;D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Hehe, jeg er 8.54, ikke den samme som 10.05 Så sure dere er da.. syntes bare at magen til Guri var fin, jeg. Men trodde hun hadde termin i Juni, det er jo bare en måned til.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #22 Skrevet 8. mai 2009 Nei, så kos! :-) Har lurt på hvordan det var med henne nå, syntes hun virka som en utrolig flott jente, og kjempegod mamma! Har hun blogg, tro?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #23 Skrevet 9. mai 2009 jeg tror hun der værdama i god morgen norge er her, hun som er sammen med han han kjekkasen som er reporter, knut tror jeg han hette..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #24 Skrevet 9. mai 2009 Jeg tror Martha er /var her inne.. Ingen tvil. Og Elin Tvedt 'Og Kathrine Sørland Og Solveig Gloppen.. Men ellers håper jeg de finner informasjon andre steder enn her inne... fatter egentlig ikke at jeg er her enda.. Har faktisk vært bruker i fire år.. Det er altfor lenge.. Hører mange skryter av andre foreldreforum der de er vennlige og hyggelige med hverandre..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #25 Skrevet 9. mai 2009 Jeg føler meg overbevist om at dette må være et forum for Linni Meister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå