Gå til innhold

Hvilken bilbarnstol har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dere anbefaler? Barnet mitt er 14 måneder og veier 10 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytta fra babystolen til besafe kombi når barnet vårt var rundt 10kg, vi er fornøyd med det siden vi kan ha det bakovervendt og slipper å kjøpe nytt hvis vi må snu setet forover (f.eks hvis det blir oppkast osv, håper å kunne ha henne bakover lenge)

Det tar mye plass i bilen siden det er bakovervendt, så prøve alle seter du vurderer i bilen før du kjøper nytt.

Skrevet

Vi har også HTS BeSafe Combi til vår datter på 14 mndr., og hun har brukt det i en drøy mnd. nå. Montert mot kjøreretningen, selvsagt.

Jeg synes også at dette setet tar utrolig stor plass i bilen når det står montert slik, og sjekket med en rekke andre leverandører/merker for å se om det fantes et like bra sete som var litt "nettere".

Fant ikke noe annet alternativ som etter min mening var tilsvarende når det gjaldt sikkerhet, kvalitet og bruksområde, så det endte med HTS. Da får det heller ta plass, det er sikkerheten til Lillemor som teller!

Har forøvrig tenkt å ha henne sittende "bak-fram" så lenge det lar seg gjøre. Hun blir ikke bilsyk, så da er det bare ben-lengden som begrenser det etterhvert. Men det gjør ikke noe at barnet må sitte med litt bøyde ben heller, så lenge de ikke protesterer selv da (og det blir bare grin).

Skrevet

Her er det et sete i fra Mekk, det er kun for fremovervendt stilling. Kan vippes i en sovestilling, evt en avslappende stilling for de mindre. Det er fra 0-18 kg og er supert! Huser ikke hva det heter i farten, men ligger på ca 1800 kr..

Skrevet

Vi har også besafe izi combi til jenta på 13 mnd. Det har hun arvet av storesøster som fikk nytt sete. Vi har stort sett vært fornøyd med det.

Skrevet

vi har også besafe izi combi til ettåringen min. Er fornøyd, men kunne gjerne hatt enda en hvilestilling på det, blir sittende veldig bratt, spesielt hvis du ikke setter det i hvilestillingen.

Og.....er lei meg for at jeg ikke ventet en mnd da jeg kjøpte så vi hadde fått setet med isofix..det hadde gjort det så mye enklere hvis vi skal flytte setet over i f.eks besteforeldrebilen..men men..

Skrevet

Vi har også HTS besafe izi combi. Er veldig fornøyd med det. Jenta mi sitter så fint i det.

Skrevet

Vi har og HTS izi combi,veldig fornøyd med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...