Gå til innhold

NAN VS Collet. Erfaringer?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heidsann. Har et barn på 13 uker som får tillegg. Har prøvd NAN men syntes kanskje h¤n ble veldig slimete og surklete av denne, har akkurat gått over til Collett, men kan ikke si dette har bedret seg slik jeg håpet. Husker ikke heller hva de brukte ved drammen sykehus på prematur avd der.

Har du eller kjenner du noen med erfaring på forskjellen på de forskjellige merkene?

Glad for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hadde god erfaring med hipp! den lukter lite ved gulping og småen likte den godt! Colett.. BLÆÆÆ! luktet jo spy, kunne ikke bruke den i grøt en gang!

Har hørt om flere som foretrekker hipp da den har vært "god" mot magen.

Skrevet

min sønn sprut spyr av nan, så her går d i Collet

Skrevet

jeg brukte collet da mine reagerte litt på nan, men vondt i magen... hipp har jeg aldri prøvd..

Skrevet

har brukt collett m omega3 på begge mine.. prøvde NAN men den bare gulpet de av. hipp tror jeg ikke har hørt om engang, men den er sikkert bra:)

Skrevet

Var så vidt innom Hipp også, men så jo det at ALLE pakkene de hadde i butikken var gått ut på dato!! Kan jo ikke akkuart bruke det da!! Så da mått jeg bare velge Collett. Skal være enig i det at Collettèn lukter endel av gulpen. Så kanksje om de klarer å ordne opp i datoen der så kanskje jeg går tilbake til den. Men er det sånn at barn blir litt mer slimete av erstaningsmelk?? Merker dere noe der på deres barn? Eller har du/dere tips om hvorfor barnet blir slik? Veldig opp og ned da, men føler h¤n er det rett etter mat.

Skrevet

hei:) brukte først NAN fra apotek, en smule dyrt så prøvde den du får kjøpt i butikken. den korna, så jeg syntes ikke den var noe særlig, og dessuten ble gutten dårlig i magen, og gulpa mye!!

Men så prøvde jeg Collett og var kjempefornøyd!! du lager opp hele måltidet om morgenen og setter flaskene i kjøleskapet:) og om du blander en skje malteekstrakt i vannet du koker opp, vil coletten lukte grøt;)) og du får igang magen om det går litt tregt:)

Skrevet

hei=) her har gullet gått på tillegg siden hun var 5,5 mnd. hun har prøvd det meste av tillegg. men favoritten er hipp, nan og colett fikk hun forferdelig vond og hard mage av. så selv om hipp er litt dyrt så er det klart favoritten.

Skrevet

jeg også tok litt maltekstrakt oppi flaskene, bare tuppen av en teskje. erstatning er som fløte for babyene, det er tyngre å fordøye, derfor lurt med litt maltekstrakt. mine har ikke fått spesiellt mye slim, men babyer er jo utrolig forskjellig, og reagerer forskjellig på ting.kan jo hende at sønnen din får litt mye slim fordi erstatningen er litt "tyngre" å svelge? kanskje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...