Gå til innhold

Såå sinnsykt vonde pupper!!!


Lisa,Vegard&Tarjeis*mor

Anbefalte innlegg

Og de har virkelig vokst også! Kan ikke huske at jeg har hatt så ømme pupper med de andre barna. Første gang husker jeg ikke helt, men med nr2 hadde jeg ingen symptomer what so ever. Denne gangen er det åh så vondt:) Mannen min får ikke røre dem:)

Jeg klager ikke altså. Jeg liker bare å kjenne at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to!!! Og jeg klarer ikke bli enig med meg selv om det er mest vondt med eller uten bh...

Og i dag tidlig slo kvalmen til allerede før jeg rørte på meg i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Helt sykt vonde. Særlig om kvelden når jeg tar av bh-en. Men ellers ingen symptomer bortsettfra litt ligamentsmerter og voksesmerter i livmor. Så er jo veldig fornøyd med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt, så vil jeg ikke klage. Det er bare deilig å kjenne litt symptomer, i alle fall sånn som dette. Jeg kjenner det liksom tydelig, men blir ikke plaget:) Helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg på her :P

Sykt sensitive og vonde brystvorter, har merka det litt i over en uke, men fra igår har de blitt vonde.

 

Synes det er herlig å kjenne at kroppen min forandrer seg---> fordi jeg har en liten skapning der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! De er så vonde at jeg gjerne skulle hatt trenings-BH om natta, men den jeg har er jo blitt for liten... Tror aldri jeg har vært så barmfager tidligere. Bra det er vår! Da blir det cleavage-time ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 nå og har hatt vondt i de i litt over en uke og da mener jeg skikkelig vondt. Både med og uten BH. Men nå har det plutselig gitt seg, bare litt ømt liksom.. Håper ikke det er et dårlig tegn.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du og jeg er like langt på omtrent, jeg er 6+1 i dag. Jeg har også hatt sinnsykt vonde bryster, men i dag kjenner jeg ingenting, de er som helt normale igjen...Litt rart egentlig...Heller ikke noe særlig mensmurringer lenger heller, det har jeg hatt veldig mye av de siste ukene. Bare stikninger nedover mot lysken liksom.

Får bare håpe det er elt normalt og at det ikke er tegn på noe galt..

Noen flere her som har opplevd at symptomer har kommet og gått litt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de kommer og går litt. Jeg har generelt veldig lite da, men de varierer fra dag til dag både med hyppighet g styrke. Det er visst vanlig.

 

Skulle ønske jeg hadde skikkelig ømme pupper jeg også.. Det eneste jeg kjenner er at det stikker litt i de innimellom. Men jeg skal vel ikke klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...