ett til! Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 ...hvor lang de eksakt er på vei så tidlig?? Har dere vært hos lege og fått rekna det ut? Mange her vet at de er 4+4 eller 5+1 eller hva det når er. jeg er også gravid,men har ikke peiling på hvor langt jeg er kommet enda! Husker ikke helt da siste mens starta, så jeg bare gjetter sånn ca 4-5 uker på vei. Er det bare jeg som er sløv eller?
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning, og derfor vet jeg hvor langt jeg er på vei. Det er klart at jeg på ul kanskje kan få termin en dag før eller en dag etterpå, men så lenge jeg ikke har vært på ul enda, teller jeg etter el. Da er jeg 5+3 i dag.
snart.trebarnsmor Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Nei du er ikke sløv:), vanskelig å huske akkurat dagen. Jeg har vært hos lege og regna det ut, men jeg er litt usikker på når jeg hadde siste mens så det ble nok litt gjetting. Vet sånn ca ihvertfall så får vi se når jeg kommer på ul:)
Gumman :-) Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Vi har prøvd leeeenge før jeg ble gravid, og har brukt fertilitetsmonitor. Dermed vet jeg når jeg hadde eggløsning, og kan da også være forholdsvs sikker på hvor langt jeg har kommet. Men hadde det klaffet tidlig i prøvingen hadde jeg nok vært like sløv som deg!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er ikke helt sikker selv. Tror jeg er 6+4, utfra når jeg hadde mensen sist. Meeen, jeg har veldig langt syklus...har det noe å si?
lille frø, mor til to Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg vet helt nøyaktig når jeg hadde siste mens, når jeg hadde EL og oversikt når vi hadde sex. Så for meg er det lett å vite datoen. Det var planlagt;-) For å si det sånn...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Var planlagt her også, har prøvd siden sommeren 08, så vet veldig godt når jeg hadde mensen, når jeg hadde EL osv - derfor vet jeg også at jeg i dag er 5+1 Lykke til da =) Klems
X10ne Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Babymais, vi med lange sykluser vil være litt kortere på vei enn det vi teoretisk burde vært. Dette er fordi det er tiden før eggløsning som er den som varierer. Men det er sikkert ikke mange dagene forskjell uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå