*toppris* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 i kinsarvik? vi tenker å ta en tur selv, noen som vet om det er så bra som det virker som? er jo ca bare 2h med bil fra bergen...
Ca-ma og Chris:) Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 heisann! Vi har ikke vært der, men tenkte faktisk å legge ferien vår dertil! Har termin 7 juli så vi tør ikke dra så langt vekk men litt ferie må både vi og lille tøtta vår få! Når skal dere dra da? gi gjerne tilbakemld om det var en grei plass!!
*toppris* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 vi tenker i midten/slutten av juli, da har vi felles ferie... jeg vil heller ikke dra så langt;) men syns gutten vår fortjener en gøy ferie før den lille kommer:) har termin 0409. skriker ut her inne når vi har vært der:) når tenker dere dra da?
nissetrollet Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har vært der Den er ikke så veldig stor men koselig. Kjekt å få med seg teaterstykket,ha med badetøy hvis været er bra. Og skulle været bli dårlig, er det et innendørs ballrom med litt av hvert+ et for de litt mindre. Syntes at parken passer best for barn fra ca 2-ca 8 år.. Veldig koselig campingplass+hytter der og.
Ca-ma og Chris:) Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Tenkte å dra i midten på juni ca... da har vi ferie! mener også at prinsessen vår skal får en artig ferie før det braker løs med bleieskift og amming på høyt nivå! jenta vår er tre år så da er vel denne parken midt i blinken for henne! Men da skal jeg hyle ut når vi har vært der tilfelle vi reiser før dere!
*toppris* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 da er nok dere der før oss ja:) gutten vår blir 3 år i septembe, så tror han komemr til å kose seg:) ivertfall ut fra hva som står på nettsiden og kartet over stedet osv... hehe... han er ivrig når vi ser på det forskjellige der ja:)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Ja de fortjener å kose seg de små også! må være helt ærlig å si at jeg er minst like barnslig som jenta mi (bortsett fra at bekkenet krangler med meg da!) så jeg gleder meg som en unge selv!
*toppris* Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2009 hihi, elsker selv skliene på lekeland *ler* men nå puster og peser jeg som en hvalross;) jeg kommer nok til å ligge i bassengkanten, som en hvalross ja;)
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Vi var der i fjor, og guttene elsket det! :-) Perfekt for barn mellom 1 og 8 år i hvertfall, kanskje litt kjedelig fo de som er eldre. Vi hadde 3 fulle dager der, og kunne godt vært der lenger i følge ungene. Parken er liten, men stor nok til de minste, så vi voksne gikk litt lei, men ikke barna. Var veldig heldig med været da, fikk strålende sol og kunne da bade også :-)
Ca-ma og Chris:) Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 OK! da gleder jeg meg enda mer! Hvordan bodde dere der inne da Alva? campingvogn/hytte/hotell??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå