Gå til innhold

Noen her som har en attpåklatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var dere og de andre barna når attpåklatten kom? Hvordan taklet dere det? Og er det lettere/vanskeligere å være forelder når man har større barn?

Grunnen at jeg spør er at jeg og mannen egentlig har lyst på en til (vi har 3), men vi tar oss ikke tid til det nå. Vi har heller ikke nok rom til alle hjemme, og penger vil man jo alltid ha mer av. ;)

Vi vil rett og slett ikke ta oss råd til det nå, men begge tenker at vi vil "bli ferdig" med barn mens vi ennå er ung. (Vi er 30). Så tenker jeg litt sånn at sjansen er jo der en stund til, og lurer på om en attpåklatt er lurt, eller om vi bare burde kjøre på med en gang... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har på en måte to attpåklatter - to store og sto små - så det blir jo ikke helt det samme. Hvis dere har lyst på en til, så ville nok jeg valgt å kjøre på med en gang. Vi fikk nemlig først en attpåklatt, men valgte å få en til, for at hun skulle slippe å vokse opp alene, og for å unngå at hun skulle bli veldig bortskjemt (av de eldre søsknene). Tid betyr noe, men ikke penger og plass. Vi bor ganske trangt, har så vi klarer oss, men ikke noe overflod. Brna elsker å ha stor familie! Samtidig vil jeg tilføye at stor aldersforskjell har mange pluss-sider. De små og de store får så mye positivt fra hverandre. dessuten har vi barnevakt hvis vi ønsker å gå på kino :-)

Skrevet

Vi vil nok få stor aldersforskjell uansett. De er 11, 6 og 2 år... Økonomisk går det nok greit uansett, men vi trenger mer plass og større bil.. ;)

Vanskelig å skulle planlegge sånt til punkt og prikke, men jeg vet at jeg ikke har angret på noen av mine, så en til ville vært velkommen uansett tid. :-)

Takk for svar og erfaringer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...