Gå til innhold

dere med nike shox sko...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det små i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må opp en halv str i nike shox, tror egentlig du må d i alle nikesko.. .

Skrevet

Jeg bestilte mine på nettet og da sto det at man burde bestille et nummer større enn det man bruker.

 

Gjorde det, og de passet perfekt:) Veldig gode sko.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hm, mine er ikke det... jeg bruker egentlig 42 (kan bruke 41 etter at jeg har gått ned i vekt) og mine er i 41 og er absolutt ikke for små

Skrevet

Jeg har noen helt nye til salgs, pga jeg ikke regnet med at de ble for store.. De er str.41. Hvis noen vil se, så send meg PM--- Billige! 500 kr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...