Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Så nettopp 3d ul bildene til en annen bruker her inne og ble superlei meg. Jeg og sambo hadde blitt enige om at vi skulle dra på 3d ul denne gangen. Jeg sa til ham at han fikk bestmme om vi skulle dra. Og ble kjempeglad da han også hadde lyst. Men før vi fikk bestilt fant vi ut at vi kom til å ha litt stram økonomi fremover og at vi kanskje ikke burde bruke penger på sånne ting som ikke er nødvendige, og da sa han at han ikke syntes vi burde dra likevel. Jeg ble litt skuffet, men tenkte det var like greit for var jo mulig vi ikke fikk noen bra bilder likevel. Men når jeg så disse bildene kjente jeg at jeg angrer på at jeg ikke sto på mitt at vi skulle dra likevel. Skikkelig dumt, for nå er det nok for sent å bestille time også! Hormonene gjør nok også litt at jeg blir ekstra lei meg! Sutret innlegg, men kan liksom ikke sutre til samboeren heller, da blir han bare sur...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Er ikke sikkert det er for sent, hvor langt er du på vei?
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har tre barn, men har aldri tatt 3D. Derimot har jeg sørget for å ta mange mage-bilder av magen utenpå. Nå som barna er født er det utrolig gøy å sammenligne magene fra gang til gang, og fra måned til måned. Babyen får du jo se når den kommer ut, men den fine gravid-magen er borte...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Er i uke 24. Men det er lang ventetid på 3dul her, så tviler for at jeg får mulighet. Og jeg orker liksom ikke dra på 3d ul så tett innpå fødsel heller. Jeg har vært så dum dette svangerskapet og ikke tatt ett eneste magebilde. Jeg var mye flinkere sist gang. Tok hver 4. uke. Men nå har det liksom bare blitt avglemt og utsatt... (har dårlig samvittighet for det...) Så hadde jeg så veldig lyst å få vite kjønnet, og det fikk jeg jo ikke på ordinær ul, så tenkte at hvis vi skulle på 3dul fikk vi sikkert vite det. Ja, vet at jeg får se babyen når den kommer ut, men er jo morsomt å ha noe under svangerskapet også å se frem til og glede seg over...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Ring å hør, vær positiv! De beste bildene får du fra uke 26 til 30 sa jordmor til oss. Kan ihvertfall ikke være lei deg, hvis du ikke engang prøver å ta en telefon. Lykke til
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 7. mai 2009 #6 Skrevet 7. mai 2009 Ikke ha dårlig samvittighet:-) Jeg tok ikke mange bildene tidlig i svangerskapet, det var fra uke 30 og utover jeg tok virkelig av. Satte selvutløseren på kameraet og knispet i vei, hehe... Men du kan jo ringe og høre hvordan det er med timer på 3D hvis du virkelig vil det. Eller så legger du pengene i noe pent tøy når lillen kommer... Nyt resten av svangerskapet. Gravide er det flotteste som finnes:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Jeg vet ikke... ikke alle gravide er like flotte da... Især ikke når man er 20 kg overvektig og det ikke synes at man er gravid... Kunne vel kanskje ringt og hørt selv om jeg tviler på at de har ledig time.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Ring og hør. Jeg hadde 3D UL i uke 24, men de sier at de aller beste bildene er mellom uke 26 og 30. Jeg har vært 30 kg overvektig før begge mine svangerskap og syns jeg var veldg flott som gravid. Tok mest bilder fra ca. uke 25 -30 og utover. Når den begyne å ligne mer en gravidemave og ikke bare feit. Med fint mammatøy og en gravidebukse syns jeg maven var virkelig fin. Har faktisk aldri følt meg så flott som når jeg var gravid.
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Trøst deg med at barnet er enda finere i virkeligheten :-D Vi var på 3d ul av medisinske årsaker et par uker før fødsel sist, men småen var myyyyyye finere i virkeligheten, he he.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Tusen takk for alle svar :-) Det er litt bedre i dag. Er jo en teit ting å bli lei seg for. Jeg skal jo være glad for å være gravid. Mindre viktig å dra på 3d ul og sånt da :-) Var nok litt irrasjonell i går kveld. Diskuterte litt med samboer og han sa jeg kunne dra, men jeg syntes ikke det blir det samme når ikke han er like engasjert og ikke har noe ønske om å være med. Jeg kommer nok neppe til å bry meg om å ringe. Det hadde nok vært en morsom opplevelse, men jeg klarte jo fint forrige svangerskap uten 3d og skal klare dette også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå