Gå til innhold

noen som har erfaring med å bli "strippet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde 1cm åpning i dag og livmor var ganske moden. hun strippet meg og etter det har jeg hatt en del kraftig kynnere, kjenner det spesielt i ryggen. Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix, men lurer på om strippinga gjorde veldig vondt??

Skrevet

det er ganske vondt, men tok ikke lang tid.

Skrevet

jeg ble strippet sist,endte med at proppen gikk etter et par dager og i en del maserier, fødselen skjedde ikke før en uke senere. Men har flere venner som d har funket veldig bra på. fødsel innen et døgn =)

Skrevet

Termin i dag...Ble strippet først for over en uke siden. Blitt strippet 3 ganger etter det og. En ubehagelig følelse, men ikke VONDT.......:) Sitter her ennå som en hvalross, som har termin i dag......

Skrevet

Jeg ble strippet i går og slimproppen gikk et par timer senere. Kom mere slim idag, som ikke er vanlig utflod. Noe lenger har jeg ikke kommet, men skal til jordmor til uka og bli strippet igjen. Har fått sterkere kynnere spesielt i ryggen så jeg håper det skjer snart!

Skrevet

Ble strippet sist gang. Da gjorde det veldig vondt, men det var fordi jordmor prøvde å tøye åpningen siden hun ville at fødselen skulle starte. (hadde blitt stoppet med medisin, brikanyl, men jordmor mente dette bare var tull og ville ha den igang). Fikk for stor dose brikanyl og ble helt satt ut av det, det så jo ikke legen...

Ble strippet av jordmor denne gangen også, men det var overhodet ikke vondt, hun ville bare kjenne for å være sikker på at det var rompa som var ned, og hun kjente en fot så hun hadde rett. Men jeg fryktet det verste, men det var ikke vondt. Men det er jo ubehagelig.....

Skrevet

Jeg ble strippet sist, da hadde jeg 1-2 cm åpning og var veldig moden. syntes ikke strippinga var vond, heller ubehagelig. Jeg gikk en kjapp tur innom noen butikker før jeg dro hjem og da startet riene, ca en halv time etter strippingen.

Skrevet

Jeg ble strippet, og 1/2 døgn etterpå var gutten min født :) Vondt som fy, men så verdt det!

Skrevet

Eg blei strippa ei veke på overtid. Eit døgn etter var babyen ute.

Skrevet

I morgen er jeg en uke på overtid....Var på kontroll for 4 dager siden og fikk beskjed om at det var umodent...Viss ikke noe skjer i løpet av dagen/natta tenkte jeg å ringe JM og spørre om hun kunne kjenne på meg. Må man være moden for å bli "stippet" eller går det an å bli stippet når man er hard og umoden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...