Yo&La+spire Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 ...skrive et innlegg her? Er bare 4 uker på vei, fikk positiv test i går og idag (litt sterkere idag), men har hatt et par blødninger eg ikke er så fornøyd med:/ Den ene var samme dagen som mensen skulle kommet (i går ja), men ganske lite, så den er eg ikke bekymret for....men eg hadde også en blødning 5-6 dager etter EL. Ganske mye...dvs som vanlig mensen, men varte bare en halv time, så var det full stopp. Tenkte først at det var en veldig tidlig sa, men så kom eg til å tenke på; egget fester seg rundt (tidligst) 6 dager etter EL. Først da begynner hcg produksjonen. Hadde blødningen på dag 6 vert en sa, hadde ikke kroppen min produsert hcg, iallefall ikke nok til at eg tester positivt over en uke etter det igjen.... Har eg rett? Tør eg håpe at dette har gått strålende? Blødninger er jo normalt, synes bare det var så mye liksom....men det var kansje ikke det....kan ha vert festeblødning.... Skal til legen i morgen.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Ønsker deg lykke til i morgen hos legen. Håper alt er bra meg både deg og spiren )
Yo&La+spire Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Takk:) Uff....oppdaget akkurat at det var komt litt blod igjen...dette er bare for j***! I morgen virker så altfor lenge til (og uannsett må eg at to hcg tester for å se om det stiger, så tidligst mandag kan eg vel vite noe...)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Skjønner godt din bekymring. Artig å kjenne igjen en fra småtroll 1-2 her også. Jeg er bare rundt 6 uker på vei (fosterets 4 uke), tror jeg, så tidlig ute jeg og. Men håper og tror det skal gå greit. Rart å være her igjen.. Lykke til i morgen, håper det viser seg å være ufarlige blødninger.
Yo&La+spire Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Ja, hadde vert morro om vi kunne følge hverandre her inne:) Eg er evt litt over 4 uker på vei (fosteret lit over 2). Kan liksom ikke helt tro at dette skal gå bra no...med mindre det har vert to der inne...Får vel ikke noe svar i dag heller, med mindre hun kan konstantere at det har vert en sa da...skal oppdatere senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå