St.Sunniva Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Hvilken type Carena er dette? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17271843&sid=xz8hef2vhKX123954&pos=null&tot=null og er det grei plass for en 2 1/2-åring å sove i den (skal brukes som sovevogn i syden)
Alenemamma :) Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Tror det er en carena free om jeg ikke tar helt feil:) Har hørt at den har fått mye pess! Jeg har hatt carena lieback lux og har nå easy! Dritvogner! Kniker og er bare noe herk hehe
St.Sunniva Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 Knirking er vel bare å smøre? Skal bare ha en BILLIG vogn, så jeg er ikke ute etter noen supervogn. Men jeg skal uansett aldri ha en vogn med sånne små, doble hjul...hehe...orker ikke det på masse brostein i syden :-)
Magandang anak ko Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Styr unna Carena, knirkete møkkavogner!!
Magandang anak ko Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Det er ikke bare å smøre nei, det knirker overalt, ikke bare i hjulene. Jeg hadde en med meg på ferie, gav den bort før vi dro hjem....
St.Sunniva Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2009 jaja....nå var det ikke det jeg lurte på da..Er ikke så mange andre vogner som har vanlige lufthjul og er billige, så da blir det Carena.. Ville bare vite hvilken type det var...
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #7 Skrevet 7. mai 2009 Det er vell den som kaltes Free i fjor? Vi har hatt en nyere type av vognen der. 07mod. De har ikke den utgaven der i år. Rart egentlig. (Den med vendbart handtak er av samme "ulla", men den er tyngre osv) Jeg synes vognen der er kjempegod å trille. Vår knirket ikke. God fjøring. Trillet mye på skogsvei med en 3åring i. Null problem å treffe kvister el. Den er vell relativt lett og liten også. I forhold til andre lignende vogner ala scooter osv.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. mai 2009 #8 Skrevet 7. mai 2009 Ser veldig ut som en Carena Free ja, ingen erfaring. Men skjønner ikke de som sier at Carena er drittvogner. Jeg har 2 stk, ene er en Easy og den kosta 600 kroner. Man forventer ikke kvalitet til flere tusen når man bruker så lite på en vogn vel? Smør den en gang i måneden og hold den ren på understellet og støvsug oppi og vognen vil vare lenge. Vår er brukt i et halvt år og ser ut som ny enda, bortsett fra hjulene da...
Magandang anak ko Skrevet 7. mai 2009 #9 Skrevet 7. mai 2009 Vår var helt ny, knirket og skapte seg fra dag en. Mange andre billigere vogner er bedre en den. Hadde jeg ikke gitt den vekk, hadde jeg kastet den i søpla. Kos dere med Carenaen, håper dere er heldigere en oss:o)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. mai 2009 #10 Skrevet 7. mai 2009 Vi har en maken - men husker ikke modellnavn, dessverre. Kjøpte den nettopp som sånn sydensovevogn. Vi er kjempefornøyde, og synes det er en super ekstravogn til den store kombivogna. Har aldri hørt at den knirker, jeg da.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 7. mai 2009 #11 Skrevet 7. mai 2009 Er ikke det carena sprint?? Vi har den til jenta vår som sovevogn i bhg. Hun er 2 år. Greit med plass i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå