Gå til innhold

Hva kan dette tyde på? (sykdom?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år, og har forandret meg så mye i det siste. Lurer på om noen kan komme med forslag til hva dette kan være. Har tenkt på stoffskifte eller vitaminmangel selv. Skal til legen i neste uke. Men er det noen som har hatt det sånn som meg, som aner hva det kan være?

- Fryser mye mer nå enn før.

- Føler meg stresset innvendig, men er sliten i kroppen (Må finne på noe hele tiden, selv om jeg egentlig ikke orker)

- Mister mye hår!

- Våkner mange ganger for natten og får ikke sove hele tiden.

- Føler at musklene blir mer og mer borte.

På forhånd tusen takk for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Glemte å si at jeg har veldig varierende matlyst. En dag spiser jeg nesten ingen ting, en annen dag spiser jeg det meste jeg kommer over.

-Er også ofte kvalm på kveldene, men er ikke gravid, og det har ikke noe med svangerskap å gjøre.

Skrevet

Helt klart! Du sitter for mye foran PC`n!

Skrevet

Synes det høres ut som stress...Med tanke på du sover dårlig om natten så kan det føre til at du blir sliten på dagen, miste hår (Ammer du?) er et typisk tegn på stress, det at du føler musklene blir mer og mer borte kan være for du er mindre aktiv pga du er trøtt??

Bare gjetter her nå..

Skrevet

Høres ut som uhelbredelig kreft!!

Skrevet

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Skrevet

Fy f... for et svar!!! Pass deg for hva du skriver. Enkelte ting spøker man bare ikke med. Skam deg!

Skrevet

Takk for de seriøse svarene:) Bekymrer meg litt for dette, så godt at noen er seriøse. Jeg har ikke ammet på lenge, så det kan ikke være det heller:(

Håper det bare er stress som gjør det, og ikke noe verre.

Skrevet

Hei!

Det høres liksom ut som om du "mangler" noe, hvis du skjønner! Godt at du skal til legen, så får du sikkert sjekket opp i dette med blodprøver etc.

Kanskje du har en vanvittig lav blodprosent? Tenker da på frysing og tap av hår. God bedring uansett, ikke godt å ha det sånn. Og spesielt ikke når du er nervøs i tillegg, men dette tror jeg du kan ta HELT med ro :)!

Skrevet

Kan være høyt stoffskifte, stress eller angst.

Eller en kombinasjon....kan hende det hjelper å gå til legen og få en bekreftelse på at det ikke er noe alvorlig:)

De symptomene du ramser opp tyder ikke på at det er noen skummel sykdom som ligger bak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...