Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å bestille time til privat ultralyd for å sjekke at det står "bra" til i magen. Når bør man ta det? Har hørt uke 12...., men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du gjøre akkurat når du vil, men jeg ville ha venta til etter uke 6, kanskje etter uke 7 så er du sikker på å være i den tiden hvor hjertet bør slå.

Skrevet

jeg skal i uke 7,å gleder meg til d :) ganske dyrt d der da men,er nå verdt d og :)

Skrevet

Uke 7 er jo litt kortere tid å vente! Jeg får ringe og høre. Takk for svar!

Skrevet

hehe,ja d er litt kortere tid å vente..jeg var i uke 7 sist jeg gikk gravid også,da så vi hjerte som slo å d var så herlig...skulle vært 2 babyer den gang men,ble bare til 1 å d blei ei nydelig tulle :) skal sjekkes for tvillinger denne gangen også...blir spennende dette da,lykke til me spiren din :)

Skrevet

Hei :)

Dette svangerskapet skal jeg nyte helt ut, for dette er siste gang jeg er gravid. Derfor skal jeg på flere ultralyde. Første gang er om litt under tre uker. Da er jeg 8+1. Andre gangen er jeg 12 uker. Og selvfølgelig skal jeg på den ordinære 18-20 uker på vei. I tillegg har jeg veldig lyst til å prøve 3D-ul denne gangen, så plutselig gjør jeg det også rundt uke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...