*nr4isommer* Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg hade EL for en uke siden i dag og i noen dager nå har jeg prumpet VELDIG, og det lukter fælt:-( sorry detaljer... Men noen som har hatt dette som en symtom og vært gravide ? IKM 16.mai.... Kan ikke tro det er en symtom, men hva er det ellers??? En Fryktellig greie å gå rundt med..
Isla verde Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jepp, men husker ikke om det kom så fort..... Forferdelig lukt ift. før og mye oftere.
*nr4isommer* Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2009 så jeg er ikke alene altså? Får bare vente å se om det er en symtom eller bare en fryktelig lukt som er fæl og upassende... :-( prøver og prøver å holde den tilbake så ofte som mulig...
juli12mamma Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 Fint å se at det ikke bare er meg. Føler meg ganske så flau!
*nr4isommer* Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Til deg ung mor.... Hvordan var det med deg, startet prumpingen som en symtom for deg eller var det etter du hadde testet posetiv???
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 jeg har det på akkurat samme måte, hadde el. 30april, masse luft i magen, hodepine, økt utflod og ømme bryster flere ganger om dagen.. har såå lyst å teste
Tweak Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 For meg er det helt vanlig å få dårlig mage og MYE luft i magen før mensen... Så ille at samboeren min hadde fyrstikker på nattbordet *flau* Men det var mest mens jeg gikk på pillen da. Nå har jeg også mye luft, men treg mage. Det tuller jo litt med fordøyelsen dette graviditetsgreiene, så det er jo ikke uventet egentlig...
juli12mamma Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Det startet før jeg testet positivt, men jeg har som regel mye luft i magen rett før mens, så jeg trodde det var det. Men det var det ikke, siden mensen aldri kom.
Marius og Jonas! Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Må nok melde meg inn i prumpe-klubben jeg også....!! Samboeren min blir nesten imponert innimellom! Hihi!! Håper bare det går over om ikke så alt for lenge! =)
Gjest Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har også mye luft i magen. Bruker å ha det i perioder ellers også, men denne gangen har det vært sikkelig ille. Og for å ikke snakke om lukta. Har aldri tenkt på at det er et symptom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå