Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Jeg har begynt å bli plaget med utrolig vonde kynnere, kan sammenligne dem med etterier. Hadde ikke så vonde sist gang og noen ganger er det nesten som jeg begynner å tro det er premature rier. Er det vanlig når man er fleregangs eller kan det ha noe med at jeg har fått påvist gbs i urin? Bør jeg kontakte noen? Er veldig usikker her, noen med samme erfaring?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 Jeg venter nr 4 og har også mye kynnere, er i uke 24.. Bare jeg setter i gang med litt husarbeid, eller tar en handlerunde på rema må jeg stoppe opp og ta det med ro.. Skal til JM neste uke og skal ta en preat med henne og høre..
Snart mamma til tre små Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Hei, vi la visst ut innlegg om kynnere akkurat samtidig! Hva er gbs? hvor langt er du på vei? Har du ofte kynnere?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2009 GBS er b-streptokokker som bla kan føre til premature rier. Er ganske sjeldent det skjer ift hvor mange som har det, men når jeg har så sterke kynnere så kjenner jeg at jeg blir litt bekymret. Er 24+2 idag og kan gå flere timer uten noen, men i kveld har de vært hyppige (kanskje hvert 10. minutt) og veldig sterke i tillegg. Er det noe som utløser deres kynnere eller kommer de bare tilfeldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå