Gå til innhold

Er dere ofte ute om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en snart 9mnd gammel gutt, og kjenner at når han har lagt seg så orker jeg nesten ingenting.... tar sjeldent initiativ til å gå ut å møte venner. All sosial omgang skjer på dagtid sammen med sønnen min. Føler meg litt "lost", men det er vel sånn en periode av livet. Jeg og samboern min har vel vært ute 2 kvelder samtidig (mamma sittet barnevakt) etter vi ble foreldre. Åssen ligger det an med dere andre..? Skal sies at før vi ble foreldre farta vi mye ute om kveldene, så ting har endret seg ganske mye for oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) du er ikke alene..Om kvelden er jeg ganske sliten,så da er det som regel soffan som frister mest,også legger jeg meg tidlig..

Samboeren min og jeg har vel vært ute på litt,da har vi besteforeldre som stiller opp,men det er mest på helg..på hverdagene blir det liksom ikke til at vi drar bort på noe.

Skrevet

Er nok ikke alene om det nei:). Men her er jenta bare 4 mnd da snart.. Har vært sammen alene med samboeren min to ganger siden fødsel, og en gang på venninnekveld mens han passa babyen. I ukedagene er jeg helt utkjørt når babyen er lagt og klokka er over 8 på kvelden.. Før var vi kjempesosiale av oss og festa en del, men det behovet har gitt seg gitt. Mye kosligere å se en film sammen med god mat etc når man gidder det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...