Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #1 Skrevet 7. mai 2009 Vi har alltid spist godteri på fredager, dvs smågodt eller sjokolade eller potetgull. Nå har jeg vært kjempeflink hele uka, spist litt mindre, mosjonert litt mer, nå skal svangerskapsfettet bort! Men fredagskvelden er litt hellig for oss, den er mer av en kosekveld enn lørdagen, så vi må ha litt kos. Tenkte likevel jeg skulle styre unna sjokolade og potetgull, så hva kan vi finne på da? Er det egentlig noe å vinne på å f.eks bake noe isteden, boller eller eplekake f.eks.. Tenkte på frukt da, men mini reagerer med kolikk og grining i timesvis hvis jeg spiser for mye melkeprodukter, og fruksalat er litt kjedelig uten krem, is eller vaniljesaus.. Noen som har noen gode kose-seg-tips?
Gjest Skrevet 7. mai 2009 #2 Skrevet 7. mai 2009 spis og kos deg. Når du er ferdig så kaster du op all dritten du har spist. Slipper dårlig samvittighet.
OsloMor Skrevet 7. mai 2009 #3 Skrevet 7. mai 2009 Saltstenger og vannmelon, evt frukt med et par spiskjeer vaniljekesam på. Smoothies i alskens varianter, bruker aldri melkeprodukter i mine smoothies.
*toppris* Skrevet 7. mai 2009 #4 Skrevet 7. mai 2009 liker selv veldig godt ferske grønnsaker etc med dip:) brokkoli, blomkål, gullerot, minimais osv... men bruker selv letrømme og holiday pulveret da som dip, men finnes nok sunnere alternativer... eller maiskolbe.. koker de og smører litt smør på med salt og pepper... er ivertfall bedre enn fx masse sjokolade, og bedre er det også men som hun over sier, en kveld i uka er da lov å kose seg;) såfremt det ikke resulterer til småspising av restene de neste dagene;)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2009 #5 Skrevet 7. mai 2009 Hva med en spennende film.reker og loff.tilslutt kos med mannen din.(siden du ammer er det kansje ikke lurt med reker?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå